Førsteinntrykk.

Aner ikke, for jeg har kjent han hele livet

Nå må jeg tenke.. Har visst hvem han er hele livet (min mor og hans mor er kolleger og naboer, og begge har hatt oss i bhg:-P).. Men første gang vi prata sammen var på nach på et utested, jeg var edru og han var sjenkt.. Tenkte vel egentlig bare at han var kjekk å prate med ;-)

Tenkte ikke så mye, skulle IKKE få meg kjæreste dette året. Begynte på folkehøgskole og ville ikke treffe noen for så å måtte se han hver dag resten av året om det ikke funket.

La merke til han første dagene, han var morsom, snill og eneste gutten i klassen. Alle jentene i klassen ville bli venn med han og 2 av de var småforelsket. Men han hadde visst sett meg ut med en gang og ga seg ikke. Så etter 1,5 mnd fikk han viljen sin. Skjønner ikke at han ikke ga opp ;)

"Han virka bra, hvorfor bor han nesten 1400 km unna? "

Jeg spurte sambo om d igår kveld,hva hannes førsteinntrykk av meg var. Vi møttes på tinder og førsteinntrykket da var at jeg var humoristisk, men da vi møttes var jeg tilbakeholden:P og ut fra d så snakket vi hele kvelden om alt d fine vi har sammen og utfordringene vi har hatt tidligere i livet som har formet oss slik vi er i dag. :) elsker slike samtaler! Så takk til TS!:)

I think i Wanna marry You......... Tok enda 7 mnd før vi begynte å prate da, men siden har vi vært uatskillelige , fikk ei nydelig datter for 6 uker siden , å skal gifte oss i Mai :) ❤️

Litt for hyggelig, supersosial og dårlig stil :P

Jeg var i antimodus, og skulle absolutt ikke ha noe mann på noen som helst måte. Nettopp kommet ut av et langt og dårlig forhold. Begynte vel å se at han var ganske så pen helt på slutten av vår første "date". Han overtalte meg til å klippe håret hans, og etter litt fram og tilbake gikk jeg motvillig med på det. Ville bare bli ferdig med det, men etter klippen så jeg på ansiktet hans skikkelig for første gang, og han var jo veldig pen!! Neste gang kom han hjem til meg og så en film (hehe, jepp ;) men ingenting skjedde!!). Det var veldig varmt på rommet hvor jeg bodde, og etter jeg hadde tatt meg en dusj og kom tilbake hadde han tatt av tskjorta, og satt og spilte gitar (!). Han hadde jo skikkelig sixpack og superfine armer!! Så ca fra da var jeg solgt ;)

Jeg spurte sambo om d igår kveld,hva hannes førsteinntrykk av meg var. Vi møttes på tinder og førsteinntrykket da var at jeg var humoristisk, men da vi møttes var jeg tilbakeholden:P og ut fra d så snakket vi hele kvelden om alt d fine vi har sammen og utfordringene vi har hatt tidligere i livet som har formet oss slik vi er i dag. :) elsker slike samtaler! Så takk til TS!:)
Så herlig!
Det er viktig å stoppe opp og virkelig SE den vi er glad i!

At han var veldig kjekk og virket som en spennende fyr. Kjente meg helt magnetisk tiltrukket av han. Stjal til meg et kyss første kvelden, han ble nok litt overrasket. Var litt full, hehe

Kjekk og jævla idiot :p han tok ikke hintet at jeg flørtet så gikk til andre damer...

Husker ikke helt, men tror det var ganske dårlig. Det første jeg husker er at vi kranglet som 3-åringer. :p Kan ikke huske noe positivt om ham før skolealder.:p

Back
Topp