Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Duganes for et one night stand
Møttes da vi var 15 og 17 år da via kjæresten min på det tidspunktet, men kan ikke huske at jeg tenkte så mye om han da. Møttes igjen 12 år seinere med noen baktanker fra min side
Øhm.. jeg og ei venninne skulle treffe ham og broren før jeg skulle jobbe på en korttidsjobb sammen med dem begge.
Det første jeg/vi sa da vi så dem et stykke bortenfor oss (på vei mot dem), var at de så ut som tvillinger, og at de var sååå stygge Hahahaha !
De er altså ikke tvillinger, og etter litt studering ble det jo klart at mannen min var den peneste av dem, og at de egentlig ikke er sååå like Han har kommet seg når det gjelder utseende (hår, klær, holdning) oppigjennom da, men jeg fallt jo for personligheten, humoren, omtenksomheten der og da.
"Han er sikkert 12", var vel det første eg sa om han til venninna mi. Var på ein uteplass med mange unge studenter, så eg var redd han var ein av dei
Sjølv tenkte eg at han var veldig sjarmerande og flink å danse
Jævla fjortiss råner med alt for mye wunderbaum. Var selv 14 år. Hehe. Men 6 år senere ble vi sammen etter å ha møtt hverandre igjen i forbindelse med råning( ganske ironisk).
Han kjørte meg litt rundt når jeg var 15. Mamma var så lei av at jeg stinke wonderbaum når jeg kom hjem. Så en dag skreik hu: du kommer til å bli sammen med en tulling med 240, buffalo sko og fellekjøpekaps. Hu hadde veldig rett og spesielt siden det var han jeg satt på med.
Førsteinntrykket? Ehm. Jeg trodde han var yngre enn meg. Sånn type første året på videregående. Jeg hadde nettopp flyttet til Oslo og begynt på universitetet. Viste seg etterhvert som jeg faktisk ble kjent med ham at han var 10 år eldre enn meg. Haha. Er en grunn til at han nå ikke får lov til å ta skjegget
Kjekkas, men en man holdt seg unna.
Jeg hadde kjærlighetssorg og ville ikke starte noe med en som garantert ville gi meg enda et knust hjerte. Ryktet hans var ikke så bra på damefronten dessuten trodde jeg aldri jeg ville ha sjans.
Men han gav ikke opp og jeg klarte å overbevise meg selv om at jeg klarte å involvere meg uten å få følelser. Det klarte jeg ikke, men heldigvis ikke han heller
Møtte min på nettet. Vi flørte ikke..selv om vi fikk vår egen love channal på TS.... Men fant ut at vi måtte møtes da folk begynnte å bli utålmodige. Han dro 23 timers tur med tog for å å møtes. Og..... vi kom ikke ut av leiligheten før toget dro dagen etter lol
Så for meg en med masse hår/skjegg, mage osv (hørte snakk om han først, var yrkessjåfør). Og at jeg kom til å bli svett i ørene for han var utrolig pratsom.