Førsteinntrykk.

Fab4

Elsker forumet
VIP
Hva var førsteinntrykket ditt av han som nå er kjæresten din?

Idiot! (Hørte bare prat om han først!) :P

Grei å prate med. :)

Edit: vi møttes på nettet. :) (ikke datingside. Målet var absolutt ikke å få meg kjæreste...)

Last edited:
OMG!!!!! :D
Så tenkte jeg; "way out of my league!!!!"
Men, her sitter vi idag, med hus, bil å baby i magen 3 år seinere!! :D
Men enda syns jeg han er litt for fin for meg hahaha!! Så, jeg er veldig sjalu :P

Han her blir en god kompis! Men innerst inne visste jeg at jeg synes han var dødsfin og bare altfor bra for meg :p

Møttes på nett først, og jeg tenkte "Oh well, tidsfordriv..." :angelic:

Helt til første date, da var jeg brått litt mer hekta ;)

Husker ikkje. Vi var bestevenner på ungdomsskolen. Så var vi på hvert vårt sted noen år. Men når vi tok opp kontakten kjente eg at han her eg er så glad i... Men trodde ikkje vi kom til og gifte oss.. Men veldig glad for det nå :)

Herre min dag for en nerd, tydeligvis ikke så vandt med jenter, dersom jeg lager litt stor utringing og smiler søtt hvor mye klarer jeg å tvinne han rundt lille fingeren :p

Møttes på nett..
Tenkte at det var jo en hyggelig kar å snakke med. Endelig en som ikke skal sexchatte..
Snakka vel i tre uker eller noe før han kom til Oslo for å ta noen øl, og skulle ta siste toget hjem.
Det toget rakk han ikke, vi blei sittende å prate til 5 tiden dagen etter.. Vi begge var bergtatt ;) Han blir bare kjekkere og kjekkere, dette er snart 4 år siden, og vi venter vårt første barn :)

Syns han var så kjekk, velkledd og hyggelig at jeg trodde han var homofil :bored: heldigvis var han ikke det da :happy:

Back
Topp