Førstegangsmødre

Jeg blir også forhåpentligvis førstegangsmor:happy: jeg- som flere andre her- hadde MA/SA i uke 10, så dagene snegler seg forbi:p Lykke til til alle oss her inne

Jeg er og gravid for første gang. Omtrent 6 uker på vei nå og føler meg veldig lite gravid. Ingen plager bortsett fra ekstremt mye luft (skikkelig lite glamorøst ). Skulle ønske jeg følte meg gravid og dermed kunne falle til ro med det i stedet for å stresse så med det.

Førstegangs jeg også! <3 Dette var ikke planlagt, men veldig hyggelig! Jeg aner ikke hvor langt jeg har kommet, da jeg har tatt p-piller. Står 3+ på digitaltesten. Skal til fastlegen på onsdag. Håper hun kan ta UL og at jeg får litt svar da.

Første gang gravid her også etter ivf❤ prøvd i 2 år, så endelig kommer forhåpentligvis mirakelet vårt! Er i uke 6 nå og kvalmen har dessverre meldt sin ankomst

Førstegangs her også! :happy: 7+3 idag :Heartred To år med prøving og utredning. Ble gravid første forsøk med IUI på en privat Fertilitetsklinikk. :love2

Førstegangs! Hadde kjemisk for 2 mnd siden, og etter det ble syklusen ganske ustabil. 5+4 i dag, og dagene går ufattelig sakte.

Hvor mange av oss er gravide med vårt første barn? :) Ser maaaange her inne har født før, men det kan jeg ikke relatere til så fikk lyst på en egen tråd for oss førstegangsfolk :)
Jeg venter mitt første barn, 5+3 i dag og synes disse første ukene til en sikker periode går så sakte. Bestilt meg tul 7 februar for å få svar om det er liv i fosteret og det ikke er noe graviditet utenfor livmor og klare å slappe mere av da jeg har googlet for mye om SA og svangerskap utenfor livmor

Første på meg også :Heartred Satt på 5pp, veldig ønsket! Trodde det skulle ta lang tid å få til, og alt lå til rette for at mensen skulle komme. Fikk sjokk da testen var positiv ;) Helt tilfeldig at jeg tok en test ... men ville gjort det da mensen ikke kom. Er nå 8+3 og venter på ul om halvannen uke.

Gravid for første gang jeg også (8+5 i dag), blir hyggelig å henge her :-)
Vi har prøvd og håpet i 2år uten hell, løsningen ble til slutt IVF. Dagene går uuuutrolig tregt mot tryggere tider kjenner jeg... :-)

Jeg er også gravid for første gang :) føler tiden går kjempe sakte.. er 7+5 nå, og fant det ut når jeg var 4+2:happy:

Første barn her også:greet025 12+3 nå, veldig spent på første bevegelser og alt som kommer. Går ikke fort nok:love017

Førstegangs her også :) 11+5 i dag, men greier ikke helt å tro på at det vokser noe i magen og at alt skal gå bra. Blir fint med ultralyd om litt over en uke!

Førstegangs gravid her også :) er 12+1, men klarer ikke helt å skjønne at det vokser noe i magen

Last edited:
Back
Topp