Hvor mange av oss er gravide med vårt første barn? Ser maaaange her inne har født før, men det kan jeg ikke relatere til så fikk lyst på en egen tråd for oss førstegangsfolk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er! Veldig spennende og utrolig stressende for min del, men det er utrolig ønsket. Klaffet på PP 23 tror jeg, så nå satser vi på at dette går veienHvor mange av oss er gravide med vårt første barn? Ser maaaange her inne har født før, men det kan jeg ikke relatere til så fikk lyst på en egen tråd for oss førstegangsfolk
Jeg er! Veldig spennende og utrolig stressende for min del, men det er utrolig ønsket. Klaffet på PP 23 tror jeg, så nå satser vi på at dette går veien
Har dere prøvd lenge?
Hvor langt er du på vei nå? Blir spennende å følge dere i denne trådenJeg er også førstegangsfødende. Vært gravid til uke 8 tidligere i høst, men alt etter det vil bli en ny opplevelse. Det er faktisk litt rart, for alt er ikke like nytt og skummelt denne ganga, og jeg gidder ikke lese all infoen i alle gravidappene da jeg akkurat har lest det. Blir mer spennende etter uke 8 igjen forhåpentligvis. Håper så at spira sitter nå
Hvor langt er du på vei nå? Blir spennende å følge dere i denne tråden
Jeg er 7+0 idag tror jeg Jeg synes også at tiden går altfor sakte. Håper at det blir lettere etter TUL.5 +1 bare. Har visst om graviditeten i 12 dager så føles som en evighet Du/dere da?