Førstegangsgravid

Tessa

Forumet er livet
Dere andre førstegangsgravide, når begynte dere så smått å legge dere ut7 få antydningtil mage?
Selv har jeg så msått begynt å kunne se det når jeg står foran speilet i bare undertøyet elelr nettoen. Mannen min sier også at det er lett synlig allerede og mamma også mener det. Hva er vanlig? Hvor tidlig syntes det på dere, hvis det har begynt å vises ennå da.
(Er forresten 8+3 i dag, og har alltid vært mer fyldig enn slank,hvis det har betydning)
 
Er 18 uker på vei og har så smått begynt å få mage. Hadde ikke spesielt stor mage fra før av, men det er alikevel ingen som ikke vet om graviditeten som kan se det
 
Hos meg begynte jeg ikke å få mage før jeg var 4 mnd på vei. Hadde liten mage hele svangerskapet, men da jeg gikk 10 dager over tiden, este jeg sikkelig ut......Lykke til videre
 
Eg er i uke 26+3 , begynner å bli temelig lei av å høre nå : E du så langt på vei? Hu har mykje større mage enn deg og er 2måner mindre på vei! Er ikkje d det sama kor stor eller liten magen din er? Bare du er fornøyd og har det bra sjøl? Får nesten hyra den der kvar dag, magen vise nå litt nå, sjøl synest eg å typen min at d vises kjempe godt [:D]
 
Heisann!!
Er kommet til 12 uke,og jeg har fått mage allerede. Samboeren min mener det må være mer enn en der inne. Hvem vet?? Skal ikke på ultralyd før i uke 17.
Gleder meg!!

Det er nok forskjellig fra person til person når det gjelder magestr.
Har en venninne som er gravid i uke 18, og hun har nesten ikke mage i det hele tatt.
Så det er så forskjellig..
 
Min mage begynte vises da jeg var over 4mnd på vei. Nå er den veldig stor og spiss... jeg er nå i uke 30+2 [:)]
 
eg er i 6 månde. magen min er blitt godt synle. men når eg var i 17 uke og til nå så har eg vert litt nesvøs om magen min blei støre og de blir den med stormskritt[:D] gleder meg til den lille kommer tilverden....[;)]
 
Takk, folkens.
I dag er jeg 9+0, og oppdager at det er en del klær det synes bedre i enn andre. I det jeg har på meg i dag synes det veldig godt, noe som fryder meg.
 
Hei du. På meg spratt det ut da jeg bikket 4 mnder. Er nå gravid igjen og lurer på når det syntes denne gangen
 
Jeg er 10+6 i dag og kan ikke se noe på magen, men jeg merker det godt på buksene.
-ikke så gode som de var nei...[;)] Gleder meg til magen blir mer synlig..
Lykke til med svangerskapet og magen [:)]
 
Hei på dere.....Denne magen,denne magen..hehe...Jeg passerer snart uke 39...kun 1 uke igjen til termin....Magen min begynte ikke å synes på meg før jeg var i 4-5 mnd,og nå er jeg STOOOR...Dette er såklart forskjell fra jente til jente som de fleste sier...Men jeg syns nå det er stas at magen syns når man først er gravid da....=)

Lykke til alle sammen...Vær stolt av magen deres=)
 
er nå 11+3 og jeg merker det på klærne...og har en liten mage....jeg ser og merker de godt..men de som ikke vet noe enda...ser det ikke...
som sagt det er forskjell på oss alle.. [:)]
 
For meg begynte det ganske tidlig, så det godt i uke 8.
Er 14 uker på vei denne uken og nå synes jeg magen er ganske stor, går med snekkerbukse.Mamma sa at da hun gikk gravid var hun sånn som jeg er nå i 4-5måned.Så kanskje jeg går med to[:D]Men mamma var kjempe tynn da hun gikk med meg da. Da jeg ble gravid veide jeg 75 kg og jeg er 172 høy, så det har nok en sammenheng kanskje[:D] Det er så forskjellig fra person til person tror jeg[;)]
 
Har hele tiden fått kommentarer om hvor liten magen min er, men er snart 5 mndr på vei og den er nå begynt å bli både rund og god, men det er ikke mer enn halvannen uke siden den begynte å "sprette ut" [;)]
 
Hos meg har det allerede begynt og vises, har fått noen spørsmål. Er 8+3 nå. Skulle egentlig ønske det ikke vistes så godt, for jeg er nettopp begynt i ny jobb, akkurat ferdig med opplæringen, og må snart si det til de nye arbeidsgiverne mine! Har jo ikke skrevet kontrakt en gang! [&:]
 
jeg er nå 23, snart 24 uker på vei..:p på meg vises det kjempegodt. ja er jo 6 måneder på vei da..så ikke så rart.. det vistes tidlig på meg, men tror nok jeg var mest oppblåst i begynnelsen. men dæsken så puppene vokser! de blir nok svære![:D]
 
Min mage begynnte å vises etter 2-3 mnd. og da eksploderte den, resulterte i en del strekkmerker, men de forsvinner jo.

Til Hilde-Anita. Ifølge loven skal det ikke ha noe å si om du er gravid når du begynner i ny jobb. Så det så [;)] De kan ikke la være å ansette deg fordi du er gravid.
 
ORIGINAL: Lilli

Min mage begynnte å vises etter 2-3 mnd. og da eksploderte den, resulterte i en del strekkmerker, men de forsvinner jo.

Til Hilde-Anita. Ifølge loven skal det ikke ha noe å si om du er gravid når du begynner i ny jobb. Så det så [;)] De kan ikke la være å ansette deg fordi du er gravid.


Etter loven kan de ikke, men jeg vet om de som har måttet gå til arbeidsretten pga slike saker. Jobbet en stund i fagforening og hørte om SYKT mye rare saker, særlig i forbindelse med graviditet....Men stort sett går det jo bra. Håper det gjør det i dette tilfelle. Uansett kan det være en fordel å melde seg inn i enfagforening, så du har de i ryggen OM noe skulle skje...Bare en liten avsporing.
 
hei magen min så du det ikke før i 4mnd men nå vokser magen stor hehe har veldig bolle mage nå[:D]


 
Jeg ble dritlei av å gå å vente på at magen skulle begynne å synes. HAdde jo lyst til å strutte rundt å vise frem magen, men den kom liksom ikke før jeg var ca 20 uker på vei. Men da skjøt den fart, å nå sier alle at jeg er såååå stor, og tror nesten ikke på meg når jeg sier at jeg ikke har termin før på slutten av august...
 
Back
Topp