Førstegangsgravid, og litt småpanisk!

Snakket med fastlege i dag, og de sa det ikke var nødvendig med blodprøve og kontroll før i uke 12? Jeg vil før :(
Skjønner at du er skuffa. Det er nok ikke grunn for gratis sjekk om du ikke har indikasjoner på at noe er galt. Men betaler du for det kan du jo gjøre akkurat som du vil selvfølgelig. Kan jeg spørre hvorfor du vil teste?

Skjønner at du er skuffa. Det er nok ikke grunn for gratis sjekk om du ikke har indikasjoner på at noe er galt. Men betaler du for det kan du jo gjøre akkurat som du vil selvfølgelig. Kan jeg spørre hvorfor du vil teste?
Bare fordi jeg ikke føler meg gravid men er så spent :D Ingen tegn til noe galt, bare utålmodig :p

Bare fordi jeg ikke føler meg gravid men er så spent :D Ingen tegn til noe galt, bare utålmodig :p
Ser den. Lang tid å vente når man ikke føler noe. Du er jo heldig som ikke er dårlig, men skjønner at du vil ha tegn. Jeg klamrer meg til håpet. Nesten ingen gravidtegn er heller ikke dårlige tegn prøver jeg å tenke. Det hjelper med støtte herfra, men man blir også litt sprø når man leser alt mulig som andre opplever.

Back
Topp