Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her! Har hatt en enorm appetitt, så kan være mesteparten er fett og ikke så mye babyUsikker om det er en liten bump eller corona-kg men jeg har gått opp 5kg siden starten
Same her! Lang og tynn og kan oftast sjå frå hoftekam til hoftekam, spesielt om eg er sulten på morgonen. No er det ein hump i vegen, gitt. Var til jordmor forrige veke, og har visst gått ned eit par kilo eg også sidan veke 7 då eg var til legen og vog meg. Så ting tyder på at det må vera ein liten gravidmage! Håpar i alle fall det ikkje kun er feitt og luft. Men trur det enda er nokon veker til andre enn kun eg og mannen min ser at det er i ferd med å skje noko Og det er vel kanskje like greit.Har en liten bump ja! Når jeg sluttet å være så oppblåst (rundt uke 10/11, enda litt av og til), tittet en liten bump frem Er lang og har alltids hatt ganske flat mage, så andre ser det også. Vi går ut fra at jeg er 12+6, men er en liten mistanke om at jeg enten er lengre eller der er mer enn 1
Følte magen ble stor og vond (luft) i starten, så bare veldig mett ut, men hadde ikke matlyst frem til uke 12-13. Etter dette gikk magen litt tilbake igjen. Nå har jeg en liten kul under navlen. Men ser fremdeles ut som en mett mage enn babymage. Jeg deler bilde og håper flere slenger seg på Fra forrige uke, uke 15:
Vis vedlegget 325243
Er du førstegangs?