Førstegangsgravid-mage?

Kris093

Andre møte med forumet
Lurer på om dere førstegangsgravide har fått noe antydning til mage enda? Jeg føler jeg begynner å få litt nederst, men enda ser jeg ikke akkurat gravid ut.. Håper at det kommer en liten babykul snart :love7Hva med dere?
 
Samme her! Merker det smått helt nederst, så ser at det er en start på gang :) men ingen tydelig kul, og jeg ser det nok best selv!
 
Usikker om det er en liten bump eller corona-kg :hilarious: men jeg har gått opp 5kg siden starten :eek:
 
Same her også. Er akkurat 13 veker på veg, så må nok venta litt lenger før eg blir heilt overbevist om at det er gravidmage og ikkje kun luft eller feitt :playful: Men syns sjølv at er ser ein «ekstra» kul nederst på magen. Mannen har kommentert det same, så kanskje ikkje kun innbilning ;) Gler meg til eg ser det skikkelig! Sjølv om det blir litt verre å halda det for oss sjølv.
 
Hehehe, så godt å høre at det ikke bare er meg som har gått opp 5 kg de siste tre månedene :hilarious: hører alle snakke om 1 kg opp, så 5 kg føltes litt mye.. Men hva kan man gjøre når den eneste måten å holde kvalmen unna på er å spise :p og aner ikke om jeg har antydning til å få noe gravidmage, for den er i så fall godt gjemt bak all lufta, ser ut som en liten ballong. Håpløst :hilarious:
 
Eg har gått ned 3kg men føler at magen begynner å vokse bittelitt. De 3kg forsvant vel grunn av kvalme da man orker ikkje spise og blir kvalm ved å tenke på all mat. Tipper kvalmen avtar om ikkje så lenge, har blitt mye bedre i de siste dagene - 10+5 i dag :angelic:
 
Har en liten bump ja! Når jeg sluttet å være så oppblåst (rundt uke 10/11, enda litt av og til), tittet en liten bump frem:D Er lang og har alltids hatt ganske flat mage, så andre ser det også. Vi går ut fra at jeg er 12+6, men er en liten mistanke om at jeg enten er lengre eller der er mer enn 1:eek::hilarious:
 
Har mage fra før av, så vanskelig å si om det er noe gravidmage enda :woot: er veldig oppblåst, håper det gir seg snart..
 
Har en liten bump ja! Når jeg sluttet å være så oppblåst (rundt uke 10/11, enda litt av og til), tittet en liten bump frem:D Er lang og har alltids hatt ganske flat mage, så andre ser det også. Vi går ut fra at jeg er 12+6, men er en liten mistanke om at jeg enten er lengre eller der er mer enn 1:eek::hilarious:
Same her! Lang og tynn og kan oftast sjå frå hoftekam til hoftekam, spesielt om eg er sulten på morgonen. No er det ein hump i vegen, gitt. Var til jordmor forrige veke, og har visst gått ned eit par kilo eg også sidan veke 7 då eg var til legen og vog meg. Så ting tyder på at det må vera ein liten gravidmage! Håpar i alle fall det ikkje kun er feitt og luft. Men trur det enda er nokon veker til andre enn kun eg og mannen min ser at det er i ferd med å skje noko ;) Og det er vel kanskje like greit.
 
Følte magen ble stor og vond (luft) i starten, så bare veldig mett ut, men hadde ikke matlyst frem til uke 12-13. Etter dette gikk magen litt tilbake igjen. Nå har jeg en liten kul under navlen. Men ser fremdeles ut som en mett mage enn babymage. Jeg deler bilde og håper flere slenger seg på :) Fra forrige uke, uke 15:

C34CB961-9326-4FC9-8CC3-3E61FCFB121D.png
 
Følte magen ble stor og vond (luft) i starten, så bare veldig mett ut, men hadde ikke matlyst frem til uke 12-13. Etter dette gikk magen litt tilbake igjen. Nå har jeg en liten kul under navlen. Men ser fremdeles ut som en mett mage enn babymage. Jeg deler bilde og håper flere slenger seg på :) Fra forrige uke, uke 15:

Vis vedlegget 325243

Er du førstegangs? :)
 
Jeg syns jeg ser ganske stor ut allerede, 12+1. Jeg tror vel egentlig det er mest luft, men siden det er første gang så aner jeg ikke:confused013Men har sett sånn ut ganske lenge så holder en knapp på luft.
All denne lufta forresten, er den med oss hele graviditeten eller avtar det på et tidspunkt?
 
Det er 10 år siden sist jeg var gravid, så føler meg litt som første gangs gravid igjen når det gjelder å få babymage :) Jeg er 13 + 5 og har så vidt fått antydning at «buler» litt ut under navelen. Men vanskelig å si. Har fortsatt valpefett med masse strekkmerker fra forrige svangerskap som tviholder seg på magen. Prøvd å trene det vekk, men er helt umulig :p
 
Jeg har markant større mage på kvelden enn på morgenen, så tror det bare er relatert til at jeg blir veldig oppblåst i løpet av dagen. Ut over det kan jeg ikke "finne" livmora, så mulig den fortsatt gjemmer seg langt nede :) Men så vet jeg ikke helt hva jeg kjenner etter da. Førstegangs her, uke 11+5.
 
Back
Topp