Førstegangsfødende.. Overtid?

Nadera

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2016
Dere andre førstegangsfødende som har født til nå. Når fødte dere? Er det mange av dere som havnet på overtid?
 
13 dager før :)
 
Åh, litt digg å høre at såpass mange også føder før termin. Jeg er ikke ved termin enda, og er ikke bekymret, men tror jeg kommer til å bli det.. Baby er litt stor, og i tillegg er folk altfor ivrige på å fortelle overtidshistorier om babyer som døde etter 40 uker osv. Skikkelig dårlig gjort. :angry6
 
Åh, litt digg å høre at såpass mange også føder før termin. Jeg er ikke ved termin enda, og er ikke bekymret, men tror jeg kommer til å bli det.. Baby er litt stor, og i tillegg er folk altfor ivrige på å fortelle overtidshistorier om babyer som døde etter 40 uker osv. Skikkelig dårlig gjort. :angry6

Unødvendig av folk å komme med slike historier! Frustrerende nok å lese om dem på nett..!
Ikke bekymre deg! Mulig du går noen dager over, men det er like normalt som å få før tiden el som fåtallet å føde på termin.
Lykke til med innspurten!
 
Åh, litt digg å høre at såpass mange også føder før termin. Jeg er ikke ved termin enda, og er ikke bekymret, men tror jeg kommer til å bli det.. Baby er litt stor, og i tillegg er folk altfor ivrige på å fortelle overtidshistorier om babyer som døde etter 40 uker osv. Skikkelig dårlig gjort. :angry6

Sjansen for at det skjer er vel minimal heldigvis. Skjønner ikke hvordan enkelte kan få seg til å komme med slike historier til ei som går og venter :eek: Det er jo rett og slett bare stygt gjort!!!

Jeg venter nr to nå, men fødte min første i uke 41+0. Perfekt lita jente full av liv og fanterier :D
Ikke uvanlig å gå litt over med første :)
 
Jeg gikk 7 dager over med nr 1 og 6 dager over denne gangen :)
 
Jeg gikk 11 dager over med nr 1, det gikk helt fint :) du får jo komme til overtidsvurdering når du er 1 uke over og da sjekker de jo at ting er som de skal og du blir igangsatt hvis det skulle være noe tvil om at baby har det bra inni der :)
 
Med nr 1 kom hun 11 dager før termin :) så får vi se når snuppa her kommer :)
 
Nå venter jeg jo min 3 men første er født 39+0 det samme er andre.
 
Han kom fire dager før termin :) Mamma har også født meg og min bror et par dager før tiden :)
 
Mamma har fått mine søsken og meg før tida (2 uker, 2 dager og 3 uker), og jeg er 40+1 i dag og ingen fødsel enda :( nedtur! Men krysser fingra for å ikke gå over tida :) (sliten nå!)
 
Back
Topp