Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Førstegangs her og, med 18 dager igjen til termin! Det gjør ingenting om lillegutt velger å komme snart, men han kan godt vente til etter helgen da vi skal feire mannens 40-årsdag!
Jeg er førstegangs og har termin om litt over 4.uker. Gleder meg vanvittig. Babyen er planlagt,og vi klarer nesten ikke å vente. Nå er alt klart...Alt er handlet inn,babyrommet er nyoppusset og alle klærne er vasket ☺ Jeg gruer meg veldig til fødselen, men ønsket om å treffe babyen er sterkere enn frykten for fødselen,heldigvis!
hei! ny på dette forumet. er førstegangs med termin 28.sept. gleder oss kjempemye! har vært ønsket en stund, men vi ville at jeg skulle bli ferdig med bachelorgrad og få jobb før vi satte igang prøving. Men kroppen ville vist før oss, og jeg ble gravid ca 6 mnd før vi hadde tenkt å begynne å prøve men det er HELT greit! vi får en liten jente - men jeg var bombesikker på at det var gutt før UL. kjenner en som på flere ul det ble sagt jente, men ut kom gutt, så vi får se men håper det blir jente nå, da rosa preger mye av innkjøpene som er gjort
jeg har aldri holdt et spedbarn før, eller noen gang byttet bleie! så ALT er nytt for meg! men min samboer har erfaring fra småsøsken og vi har et godt støtteapparat (familien) rundt oss. så skal nok gå veldig fint ^^,
jeg har hatt et veldig fint svangerskap hittil, værste plagen har vært halsbrann. men siste 2 ukene har jeg gått på veggen. Er kjempesliten! er nå sykemeldt frem til jeg skal i permisjon. så jeg ligger vare hjemme og venter på at mageboeren skal bli klar for å komme ut!
Jeg er og førstegangsgravid har ventet på dette lenge og gikk til slutt med Ivf
Har termin 30.09 og gravidplagene har endelig begynt å lette litt, så ser frem til de siste ukene nå som jeg kan klare å ordne i stand selv til vesla
Blir vår første, jeg har endel baby erfaring mens mannen har null!
Vi gleder oss veldig!!! vi begge er veldig rolige og selvsikre på at dette kommer til å bli fantastisk og på oss selv som foreldre. Så er heldig å ikke er nervøs, bekymret eller redd for noe, verken fødsel eller tiden etterpå