Førstegangs og spark

Louboutin

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Sommerfuglene 2017
Hei!

I går tror jeg at jeg merket spark for første gang, men er veldig usikker. Jeg har foranliggende morkake, så har derfor regna med at det tar laaang tid før jeg kjenner noe. Men i går, 17+1, kjente jeg på en måte noen dunk. Kanskje fem på rad. Kjentes ikke ut som vanlige tarmbevegelser og heller ikke som luft. Er det noen andre som har eller har hatt morkaka foran? Når kjente dere liv?

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg hadde det i sist svangerskap og kan huske å ha kjent spark i noen dager når jeg var på OUL i uke 18

Jeg troooor jeg kan ha kjent noe, er 3.gangs, men morkaken ligger atter en gang fremme, så d demper jo veldig. Venter enda på å være helt sikker på at d ikke bare er luft ;)

Jeg kjente like etter OUL som jeg var på i 18+5 sist med morkaka foran. Kan godt være det er spark du kjenner :)

Takk for svar, jenter! :) Da satser jeg på at det faktisk var spark. Gleder meg til å kjenne flere. Og være helt sikker på at det faktisk er spark. Såå koselig.

Morkaken min ligger bak. Først var jeg ikke sikker, men når jeg var 17+0 kjente jeg tydelig flere små "dunk" fra innsiden, og har kjent det hver dag siden, så nå er jeg sikker på at det er lille babyen :D Tipper det er babyen du har kjent!

Morkaken min ligger bak. Først var jeg ikke sikker, men når jeg var 17+0 kjente jeg tydelig flere små "dunk" fra innsiden, og har kjent det hver dag siden, så nå er jeg sikker på at det er lille babyen :D Tipper det er babyen du har kjent!

Så koselig! :) Jeg tror jeg kjente det igjen i dag tidlig før jeg stod opp. Gleder meg så til jeg er helt sikker!

Back
Topp