Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
GratulererDa har jeg fått positiv cbd test i dag. Så hopper på her! Litt kortere på vei en det mensenterminen min sier. Trur jeg er ca 4 uker på vei i dag og eller noen dager kortere. Termindato ca 8 juliførste gang jeg er gravid så er veldig spennende og litt skummelt. Håper spira klorer seg fast! Vis vedlegget 142995
Gratulerer til deg! Så gøy! Vet AKKURAT hvordan du har det nå - fikk positiv test akkurat samme dag som deg! Første gang for meg ogsåDa har jeg fått positiv cbd test i dag. Så hopper på her! Litt kortere på vei en det mensenterminen min sier. Trur jeg er ca 4 uker på vei i dag og eller noen dager kortere. Termindato ca 8 juliførste gang jeg er gravid så er veldig spennende og litt skummelt. Håper spira klorer seg fast! Vis vedlegget 142995
Ja det er helt uvirkeligtGratulerer til deg! Så gøy! Vet AKKURAT hvordan du har det nå - fikk positiv test akkurat samme dag som deg! Første gang for meg også![]()
Gratulerer! ! Førstegangs gravid her også, er jammen mye å kjenne på og tenke!![]()
Tusen takk!Gratulerer til deg ogsåJeg kjenner ikke så mye. Bare stikking og mensensmerter. Vet ikke helt hva jeg skal kjenne etter eller føle. Glad jeg ikke er noe kvalm. Men er ekstrem trøtt. Bare lyst å sove etter jobb :/
Tusen takk!Jeg har heller ingen peiling, men kjenner menslignende smerter og har veldig rare pupper, haha. Og så ekstremt trøtt. Jeg er heller ikke kvalm, men kan bli litt uggen når jeg blir sulten. Blir spennende fremover!
![]()
Jeg pleier alltid å ha ekstremt ømme pupper før mens, men de var uvanlig greie før positiv test! Men idag har de virkelig tatt seg opp, haha. Ifølge apper og kalkulatorer er termin den 4. Juli. Når har du?Har ikke ømme pupper i det hele tatt her. Føler de er slik de pleierNårtid har du termin ? Blir veldig spennende framover
![]()