Førstegangs eller flere barn?

Førstegangsfødene her… hva er de beste tipsene? Enormt mye ros til dere som har 7 barn! Egentlig alle. ❤️
Beste tipset er å ikke forvent at noe som helst går som planlagt og ikke lås deg til en ide eller visjon.
Det du presser ut om 7-8 mnd er et menneske med egne meninger og dere finner ut av ting sammen :)

Tredjegangs gravid, har et barn fra før som er 13 mnd nå (og en MA) Blir vel ca 20 mnd mellom hvis denne spiren utvikler seg som den skal og det blir et barn i februar!

Det skjønner jeg utrolig godt.. :sorry:
Jeg var utrolig naiv forrige gang og trodde alt skulle gå på skinner sånn som første gang, men der fikk jeg meg et skikkelig slag i trynet.
så denne gangen er jeg egentlig litt i fornektelse for jeg tør ikke glede meg nesten før ungen er ute :p :hilarious:
Kjenner den følelsen, vi hadde MA i februar, og nå , sliter vi litt med å glede oss, for redd for å få et sjokk igjen på ul...

Vi har 3 barn. Har ikke vært så lett, så de har stor aldersforskjell.......en på 17, en på 10 og en på 5 bare gutter Nå kommer siste tilskuddet, hadde MA i februar, så krysser fingrene for at flokken faktisk får et tilskudd til denne gangen

Barn nr 5. Første er 10 år, 8 år, englebarn født 2019, og siste på 2år:-)

Back
Topp