Første!

Barius

November 2015
Novemberlykke 2015
❤ Juliskattene 2018 ❤
i natt har lillebror sovet sin første hele natt uten å våkne! Nydelig! :) ❤️
Det har vært en positiv trend om natten i hele januar, men dette var mer enn jeg noen gang turte å håpe kunne skje.:)
Han spiste kl 21, tok natt kl 22:30 og sov sammenhengende til 07:40. :) vilt!
Jeg lurer på om den gode nattesøvnen hans kan ha sammenheng med at han sovner selv i sin egen seng? At han slår seg til ro selv og derfor beholder roen. Noe er det ihvertfall!:)

Så deilig! Mine barn sover godt på natta de også. Sovner selv i egen seng og den bruker vi kun på natta. Det fungerte veldig bra på storesøster, og så langt på lillesøster også. Storesøster sov over natta fra hu var 3 mnd. Lille er litt mer glad i mat så får i 22 tiden så igjen 3 tiden og så tidlig på mårran. Men hun sovner hver gang :) På dagtid har hun mye kortere dupper så hun skiller helt klart melllom dag og natt :)

Så deilig! Mine barn sover godt på natta de også. Sovner selv i egen seng og den bruker vi kun på natta. Det fungerte veldig bra på storesøster, og så langt på lillesøster også. Storesøster sov over natta fra hu var 3 mnd. Lille er litt mer glad i mat så får i 22 tiden så igjen 3 tiden og så tidlig på mårran. Men hun sovner hver gang :) På dagtid har hun mye kortere dupper så hun skiller helt klart melllom dag og natt :)
Bruker alltid senga til soving hjemme. Mye powernapping på dagtid. Hehe Leker ofte i den også. :) Det går helt fint. Jeg tror døgnrytmen mye ligger i kroppen. Heldigvis har vi klart å flytte på den for i halvannen måned så tok ikke lillebror natt før i 5-6 tiden på morgenen.:)

Bruker alltid senga til soving hjemme. Mye powernapping på dagtid. Hehe Leker ofte i den også. :) Det går helt fint. Jeg tror døgnrytmen mye ligger i kroppen. Heldigvis har vi klart å flytte på den for i halvannen måned så tok ikke lillebror natt før i 5-6 tiden på morgenen.:)

Så bra det fungerer :) Her soves det i vogn ute eller i stillestående vugge inne på dagtid :) Gla jeg slipper å vugge dem i søvn :D

Så deilig :D ! Får håpe det vedvarer da :) ! Kan veldig godt hende, du får bare finne ut hva oppskriften er og sende til meg ;)

Så deilig :D ! Får håpe det vedvarer da :) ! Kan veldig godt hende, du får bare finne ut hva oppskriften er og sende til meg ;)
I natt sov han pånytt hele natten.:) spiste 20, la han kl 21 og han sovnet men tok ikke skikkelig natt før 23 fordi han hadde bæsjet og da våkner han visst og sover ikke videre før bleien er byttet. :) Hehe gikk inn på rommet for å se og da stinka det! Våknet litt over 7 i morges. Da var han sulten da! Spiste først 170 ml også ca 50 ml!:) første gang jeg hadde laget for lite.
Jeg tror jo at noe av oppskriften ligger i at han kan legges i sin seng og der ligger han rolig og stille og sovner selv. Oppdaget det da han var blitt vel en måned ca. I tillegg så får han jo flaske og spiser seg mett hver gang(sovner ikke fra flaska) og han tar ikke smokk, så han våkner ikke av pattebehov heller. Mange gjør jo det.

Back
Topp