Første vask!

LuringNr3

Gift med forumet
Jepp, da har jeg satt på den aller første klesvasken med babyklær denne gangen :)
Denne lille frøkna har nok allerede altfor masse klær, hehehe :P

541390_10152646092850052_9610760_n.jpg

Aaw så kjekt:) var en del klær der ja :p eg er ferdig med kles vasken.. :p må snart begynne på siste rest av sengen tøy og vogn madrassene (det gruer eg meg til:p)

Ja, jeg har fått sambo til å hente resten av vogna, så jeg får vaska alt tøyet på den også ;) Er så kjekt med redebygging <3

Å hjelpes så mye klær :) Tror ikke hun kommer til å mangle noe, i såfall vil det komme som en overraskelse med tanke på den mengden ;)

Det eneste hun kanskje mangler er strømpebukser... Hun har bare 3-4 stk i str. 56. Men det kan vi se an :)

Har ikke kommet så langt jeg enda,har tenkt å finne frem noen kasser og begynne å gå gjennom klærene i kveld:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Jepp, da har jeg satt på den aller første klesvasken med babyklær denne gangen :)
Denne lille frøkna har nok allerede altfor masse klær, hehehe :P

541390_10152646092850052_9610760_n.jpg
Oj det var mye :) men er vel kanskje flere størrelser der ? Vist ikke må jeg ut å handle hehe.

Oj det var mye :) men er vel kanskje flere størrelser der ? Vist ikke må jeg ut å handle hehe.

Hehe, ja, er 56 og 62 der ;) Men har en del mer også, altså :P Dette er det jeg fikk av str 56 og 62 i den stooore pappeska fra venninna mi :) Har omtrent 3 bæreposer med str. 50 og 56 :P

Hehe, ja, er 56 og 62 der ;) Men har en del mer også, altså :P Dette er det jeg fikk av str 56 og 62 i den stooore pappeska fra venninna mi :) Har omtrent 3 bæreposer med str. 50 og 56 :P
Haha har bare en bære pose til sammen jeg. Skulle arve noe av venninna mi, men ser ut som ho har ombestemt seg hehe.

Æsj, det er jo litt kjipt gjort, da :/
Ja er jo det, har liksom regnet med det i budsjette. Så blir nok å handle litt etter ho har kommet:) får da går ikke pengene på insulin :)

HAHAHA! Hun kommer ikke til å ha for lite klær i hvert fall :D haha! <3

Jeg har også vasket og brettet alt, både tøy og sengetøy og vognting :)

Oi, det var mye klær.. Men kjekt å ha fått arva :) Godt å ha begynt litt vasking, plutselig sitter vi der med babyen i fanget <3

Her har jeg også satt på første vask i dag :D jeg har vaka saueskinna etter storesøster. ikke så spennende som klær da, men er jo i gang :D

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Har tatt for meg vask av babytøy i helga jeg også, siden jeg hadde frihelg og ingen planer fannt jeg ut at jeg like så godt kunne gjøre det da det er litt som skal vaskes. Er nesten i mål nå, bare en vask igjen :)

Back
Topp