Første ultralyd...

• Trådstarter Trådstarter Iza9
  • Opprettet Opprettet
I

Iza9

Guest
Jah, var da på ultralyd idag, og det var ikke en positiv opplevelse.
Det var kun en tom fostersekk, og legen sa at enten var det for tidlig (noe jeg ikke tror) eller så vil den jo forbli tom.
Tok hcg prøve idag, skal ta ny på mandag, og tilbake på UL på torsdag for å få det endelige svaret.

Nei så trist:( men er du kommet langt da? Og var det innvendig?

Last edited:
Er det som er litt usikkert.. Det har foreløpig blitt gått ut fra siste mens, da skulle jeg være 8+3 idag.
Men mtp at jeg brukte ppiller så er det vel en mulighet for at jeg blir satt 1-2 uker tilbake. Håper bare at det faktisk er for tidlig.

Jeg fikk samme svaret og gikk gjennom det samme som deg for noen uker siden. Bare at jeg ikke viste hvor langt jeg var påvei. De så kun en tom fostersekk. Tok prøver og måtte vente til ny ul før jeg fikk svar.
Når jeg tok ny ul en uke etter så vi et bankende hjerte og alt var bra ☺ fikk også oppfølging 2 uker etter. Og der så vi også et bankende hjerte og fikk beskjed om at det hadde utviklet aeg normalt. Var da 8+2 og er nå 9+4 og alt er bra ☺

Så hold motet oppe ☺
Jeg trodde jeg var kommet lengre for testet positivt veldig tidlig tydeligvis og de cb med ukes indikator sa jeg var 2-3 og så etter noen dager 3+. Og dette var 1 uke før ul. Men jeg var da kun 5 uker på første UL. Så disse testene stemte ikke helt på meg, og testet positivt ved uke 2-3..

Håper det bare var for tidlig ja<3 lykke til <3

Samme med meg!! Åtte dager senere så den en liten bønne der med hjerte bankene! Og tre uker etter det så var den vokst mange ganger sin egen størrelse!! Så er nok veldig normalt! Og håper du får positivt svar :)

Krysser fingrene for deg :hug013

Hold motet oppe! Antageligvis bare for tidlig for å se enda. Er derfor legene anbefaler å hente med tidlig ul.. Krysser fingrene for fine hcg prøver og en mye bedre ul opplevelse om noen uker!!!

Ikke noe gøy dette.. men som du sier er det jo sjanse for at du er tidligere enn antatt, så hold motet oppe !! :) krysser fingrene for deg ♡♡

Håper det bare er for tidlig og at hcg viser god stigning <3 en uke er jo en hel evighet, men håper det viser et bankende hjerte :) Krysser fingrene for deg <3

Håper virkelig dett går din veg, satser på liten bønne til neste ul <3

Ikke ta sorgene på forskudd <3

Samme skjedde med meg, var på to UL innvendig, så noe, men usikkert om det var noe. Og dette svaret fikk jeg på begge UL'ene. Og da gikk de ut ifra siste mens som var 3 februar.

Fikk akutte magesmerter i påsken og havnet på akutten, tok ny innvendig UL og da var det en liten krabat med et hjertet som slo :-D Viste seg at de to tidligere UL var jeg bare et par uker på vei. Og fant ut nå at jeg er 6 uker på vei :-) Er 7 uker på vei idag. Det vil si at det ble unnfanget 1 mnd etter forventet mens..

Bare ikke ta sorgene på forskudd, håper virkelig at det kun er tidlig for at det synes på UL <3 Ønsker deg masse lykke til, hold oss oppdatert :-)

Håper det beste for deg!

Krysser fingrene for deg <3 satser på det bare er for tidlig!

Back
Topp