Første UL (tidlig)

♡Lykke2015♡

♡BabyBoy♡
I morgen skal jeg på min første UL (tidlig) og er ekstremt spent. Vært uvirkelig, men en stor lykke at jeg bærer på et lite barn ♡ Har par spørsmål til dere som har vært på en eller flere.
Kjæresten kan dessverre ikke bli med, siden han jobber. Så på ULen, får jeg med CDmed hjertelyd og bilder? Vil gjerne at kjæresten skal inkluderes, selv om han ikke får vært med :)
Og hva blir gjort og ikke, under ULen?

*spent på morgendagen* ♡

Jeg fikk med bilder:) 4 stk,ikke noe lyd eller film da vi nesten ikke fikk høre lyden en gang;) hadde vi betalt mer kunne vi kansje fått det, men samboeren var med:) så sjekket hun og målte at alt var som det skulle, lengden på svangerskap i forhold til babyens størrelse, at alt ellers så normalt ut:) håper du får en fin opplevelse:)

Prinsesse juli 10
Endelig, Mars 2015

Dersom du ikke får noe film, så prøve å film med mobilen :) Det skal jeg forsøke på når jeg skal neste onsdag siden samboer ikke kan være med.

Takk for svar begge to :)
Om jeg kan betale for å få lyd/bilde med lyd, så gjør jeg nok det. Kjæresten skulle gjerne blitt med, men fikk ikke fri til denne ULen.
Og takk for tipset, vil filme med mobilen i tillegg :)

Når jeg har vært på sykehuset ønsker de ikke filming/bildetaking og man må etale bilder. På privat ul hadde legen allerede skrevet ut flere bilder da jeg spurte om vi fikk bilder :) Så ganske stor forskjell. Skal du privat fpr du sikkert bilder og du kan helt sikkert filme skjermen :)

Når jeg har vært på sykehuset ønsker de ikke filming/bildetaking og man må etale bilder. På privat ul hadde legen allerede skrevet ut flere bilder da jeg spurte om vi fikk bilder :) Så ganske stor forskjell. Skal du privat fpr du sikkert bilder og du kan helt sikkert filme skjermen :)
Jeg fikk bilde da jeg var på tidlig ul. Hadde ikke tenkt på å spørre en gang og plutselig stod jeg med to bilder i hånden :D Det var forresten på sykehuset.

Skal på sykehuset. Kjedelig om jeg ikke får ta et lite opptak, men får høre med de før vi setter i gang :)

Jeg fikk bilde da jeg var på tidlig ul. Hadde ikke tenkt på å spørre en gang og plutselig stod jeg med to bilder i hånden :DDet var forresten på sykehuset.

Godt at en får bilder av den lille. Gleder meg utrolig mye :)

Skal på sykehuset. Kjedelig om jeg ikke får ta et lite opptak, men får høre med de før vi setter i gang :)
Jeg fikk bilde da jeg var på tidlig ul. Hadde ikke tenkt på å spørre en gang og plutselig stod jeg med to bilder i hånden :D Det var forresten på sykehuset.

Virker som det er litt forskjellig praksis fra sykehus til sykehus. Jeg var på St.Olav. De er skikkelig kjipe. Der koster det 70 kr for et bilde. Rått synes jeg!! Ei venninne av meg var på et av sykehusene på Østlandet. Hun fikk bilde, men egentlig måtte hun betale, men der kostet det bare 15 kr eller noe. Hvis du skal til et kjipt sykehus kan det jo allekevel godt hende du får filme/bilde siden far ikke kan være med. Håper iallefall det!! Lykke til!! :D

Vet på bare på ordinær ul her så må vi betale 25 i materialgebyr, og 175 om vi vil ha utskrift av bildene.

Prinsesse juli 10
Endelig, Mars 2015

I morgen skal jeg på min første UL (tidlig) og er ekstremt spent. Vært uvirkelig, men en stor lykke at jeg bærer på et lite barn ♡ Har par spørsmål til dere som har vært på en eller flere.
Kjæresten kan dessverre ikke bli med, siden han jobber. Så på ULen, får jeg med CDmed hjertelyd og bilder? Vil gjerne at kjæresten skal inkluderes, selv om han ikke får vært med :)
Og hva blir gjort og ikke, under ULen?

*spent på morgendagen* ♡

Lykke til i morgen og kos deg masse med bilder av nurket:)

Håper du får filmet litt!

Vet på bare på ordinær ul her så må vi betale 25 i materialgebyr, og 175 om vi vil ha utskrift av bildene.
Hmm.. synes sånt burde vært gratis i grunn. Men betaler gjerne for å få bilder av babyen i magen. Fine minner :)

Virker som det er anneledes fra sted til sted. Så får se hva det blir til i morgen. Ett bilde er bedre enn ingenting dagall :)

Da venter vi spent på oppdatering i morgen og sambos reaksjon. Blir sikkert sååå glad. Det er så kjekt å lese nå en etter en av oss skal til ultralyd, og er så glade etterpå.

Virker som det er anneledes fra sted til sted. Så får se hva det blir til i morgen. Ett bilde er bedre enn ingenting dagall :)

Da venter vi spent på oppdatering i morgen og sambos reaksjon. Blir sikkert sååå glad. Det er så kjekt å lese nå en etter en av oss skal til ultralyd, og er så glade etterpå.

En blir glad for andre sin lykke ja :) Oppdatering kommer ;)

Da var timen unnagjort. Det gikk kjempebra! :) Hjertet slår fint, fostervann i magesekken og bevegelse ♡ Var utrolig flott å se at det vokser et lite menneske i meg :) :) Fikk med to bilder av lille babyen ♡

Back
Topp