Første UL og legetime

• Trådstarter Trådstarter Ønskebarn2015
  • Opprettet Opprettet
Ø

Ønskebarn2015

Guest
Allerede på Mandag. Kjenner jeg gruer meg like mye som jeg gleder meg!!! Tror det er litt for tidlig for å se noe allerede da, men hun ville absolutt ha meg inn nå :) Er SÅ glad for at de tar så godt vare på meg ♡
Har andre fått legetime snart?

Jeg skal også på UL på mandag! :)
Kjenner jeg gruer meg litt. Håper på det beste og forventer det verste liksom....

Lykke til, det er bra du føler at du blir tatt vare på, det er viktig:)

Her blir det nok ingen legetime før i uke 12, men tror jeg vil gå og ta en eller to blodprøver (hcg stigningen) når det nærmer seg jul, for å være sikker:)

Skal til legen på Mandag:) hadde vært godt å fått en tidlig ul før jul:) privat tok hun ene ikke inn før uke 8, jeg er 8 uker 25 desember:/
er et sted til, tror jeg må ringe på mandag å høre:) var der sist graviditet:) men i uke 14 da:)

Jeg tar heldig vis ikke dette gjennom fastlegen. Jeg har overlegen på gynekologisk på sykehuset hvor jeg bor som min lege når jeg er gravid. Får grundig sjekk hver gang hun ser meg. Tror det blir en del UL besøk hvis jeg klarer å holde på dette barnet ♡

Har ikke bestilt legetime nei, lurer på om jeg skal gjøre det før jul eller vente til etter jul? Har veldig lyst å bestille time til tidlig UL før jul, men får se. Lykke til på mandag dere som skal til legen og på UL, spennende :D

Back
Topp