Første tur til Kontroll uke 8-12?

jeg skal til mandag. men jeg har ikke sagt ifra att det er svangerskaps relatert. grunnen til att jeg går nå er for å snakke om kosthold. så jeg kan få noen gode råd. hadde det ikke vært for det så hadde jeg drøy det til uke 12 tenker jeg:-)

<3 venter gull nr 2 sept 2013 <3

Jordmoren min er gull verdt. hun fulgte meg gjennom svangerskapet med begge ungene og har vært en god støtte i tiden etter aron døde. Nå har hun sagt at jeg får komme på kontroller hos henne fra mellom uke 12-16 (når jeg måtte føle det nødvendig) og deretter komme så ofte jeg måtte ha behov for det. :)

jeg har heller ikke vært der og skal ikke med det første heller. tenkte å vente til rundt mars da er jeg er ca tolv uker.

Jeg tenkte å ringe jm idag, vet det er veldig lang vente tid for timer her, så hvis jeg ringer nå, så håper jeg det er ledig rundt 10-12 :)

Jeg må først bytte fastlege, så forhåpentligvis får jeg en time når jeg er 8-10 uker... Jeg vil også gå til jordmor, men jeg vet ikke når jeg skal bestille time til dette.

Bah, ingen på jobb idag, så da får jeg ringe imorgen istedet :P

Jeg var på min første kontroll i går, men det var egentlig bare for å få det bekreftet pga SA i slutten av November, å har ikke hatt menstrasjon før jeg plutselig ble gravid igjen ;)

Jeg må først bytte fastlege, så forhåpentligvis får jeg en time når jeg er 8-10 uker... Jeg vil også gå til jordmor, men jeg vet ikke når jeg skal bestille time til dette.

Jeg fikk beskjed av legen at jeg kunne bestille jordmor så snart 10-ukes kontrollen var overstått :) Skal få noen anbefalinger av henne og har kontaktet en jeg har lyst å gå til, men det kommer an på om det blir dekket eller ikke. Venter på svar :)

Jeg fikk beskjed av legen at jeg kunne bestille jordmor så snart 10-ukes kontrollen var overstått :) Skal få noen anbefalinger av henne og har kontaktet en jeg har lyst å gå til, men det kommer an på om det blir dekket eller ikke. Venter på svar :)
Jeg ringte å hu satte opp med en gang, og dobbelt time så jeg får den infoen jeg trenger osv:) blir vel dekt?

Jeg vurderer egentlig å gå til privat jordmor etter å ha lest litt på nettet. Det koster ikke så mye per time, men det virker selvfølgelig litt teit å betale for noe en kan få gratis.

Jeg skal ha min første kontroll i morgen :) skal ha henvisning til tidlig UL, gleder meg som bare det kjenner jeg. Blir godt å komme i gang.

Jeg skal til gyno når jeg er 7+4.. pga jeg gikk på pergo når jeg ble gravid! Men trenger jeg ringe legen å bestille time i tillegg? tenker på at vi sikkert skal fylle ut papirer ta blodprøver osv.. Eller gjør gyno alt dette? Noen som vet? :)

Jeg har tenkt å gå på kontroll til lege i ca uke 10-12. Gidder ikke å gå tidligere.
Så går jeg annenhver gang lege og jordmor.

Jeg skal til kontroll 28. januar. Da er jeg vel 9+4 etter egne beregninger. Blir spennende å finne ut nøyaktig! Er veldig spent siden dette er min første. Skal ikke ha mannen med. Blir ikke UL så er vel ikke så interessant for han vil jeg tro.

Jeg skal til ernæringsfyssiolog nå på mandag og så til legen på tirsdag, men det er pga at jeg er slankeoperert.

Back
Topp