Carro_suss
Glad i forumet
Er det bare jeg som tar første turen til legen mellom uke 8 og 12? Virker som alle har vært på første kontroll alt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oki, har selv første nesten 11 uker på vei, gått å høre at det ikke bare er meg, helt nybegynner på hva man skal gjøre mellom test og fødel så prøver jo å lese meg til detskal ikke på første kontroll før begynnelsen av mars. da er jeg ca 12 uker
Dette er mitt andre barn da med førstemann var jeg i uke 7? Men det var ingen vits i egentlig. Så lenge du er frisk å ikke tar medisiner så kan man godt vente litt men kunne godt ha dratt på kontroll i morgen for min del synes det er så spenendeOki, har selv første nesten 11 uker på vei, gått å høre at det ikke bare er meg, helt nybegynner på hva man skal gjøre mellom test og fødel så prøver jo å lese meg til det
Er vel betryggende å få første kontrollen tidlig, får vel se om jeg orket å vente dA så lenge jeg fikk da gubben var hjemme var jeg fornøyd vill gjerne ha med hanFørste gang var jeg på kontroll uke 6-7, andre gang noe det samme. Denne gangen har jeg faktisk ikke tenkt på det, men regner med jeg drar til legen uke 8 Er litt usikker på hvor langt jeg egentlig har kommet og ønsker tidlig ultralyd
Ja det jeg også skal uke 11. ja godt å prate med legen vill jeg tru, ringte bare å pratet med de som jobbet der som satte opp jeg er også kontrollfreak, men som regel på ting jeg har erfaring med og er sikker på, nå er jeg blank, og håper virkelig legen gir meg nok info når jeg er på første besøkJeg har ikke vært på kontroll, kun vært og pratet med legen Det var da hun dro meg med til UL apparatet Men skal bli kalt inn i uke 10 for kontroll og begynne å fylle ut helsekort. Var litt godt å prate med henne i går for da fikk (kontrollfriken) jeg en liten plan på hva som skjer fremover av kontroller og henvisninger osv.
Åja, så blir ikke noe kluss i systemet da? Siden jeg er satt opp på første time hos legen, kan jeg da sette opp en tidligere time til jordmor? Har jo veldig lyst til det å ?skal på min andre kontroll i uke 10 tips.. gå til jm også! det er så koselig! hu gir deg masse info. tenkte siden du er første gangs
oi viste du ikke at du var gravid før? Eller var det andre kontrollen?Jeg husker veldig godt min første gang. Jeg ringte selv til jordmor. Tror det var i uke 13 eller 14. Jeg fikk komme inn med en gang. vi pratet lenge, jeg fikk høre hjertelyden og gikk der i fra så fornøyd! Jeg var der en gang i mnd. På slutten en gang hver 14 dag. En gang i uka helt på slutten