Første trimester

Helt enig!!! Er så vanskelig å holde det hemmelig når det er sammenkomster hver helg, og jeg tar
Meg alltid ett glass :P men nå må jeg finne på unnskyldninger slik at folk ikke skal få vite det :P

Gleder meg til å se lillefrø på ul, gleder meg til magen kommer og sparkene kjennes ❤️

Å, det er så godt å se at det er flere her! Jeg testa positivt første gangen i dag, og jeg måtte si det til mine to nærmeste venninner som har to barn hver. De kom med masse tips og beroligende ord. Jeg skal ut med jobben til helgen, og trikset mitt er å si at jeg går på en antibiotikakur som jeg ikke kan drikke alkohol i sammenheng med.. Får håpe de ikke ser igjennom løgnen min... :)

Så artig å godt å lese at vi e fleir. Æ testa positivt i morges (clearblue digital uke) først poppet "gravid" opp så etterhvert "2-3". Vi ble så gla!
Gleder meg åsså veldig til første ultralyd :)

Nå når alt dette skal være hemmelig en stund til, hvordan skjuler dere det? tips :)?
Antibiotika er jo en "nr1" for å unngå alkohol, noen andre? hehe
Hva når formen blir elendig? hva sier man da? ;)

Antibiotoka, eller at jeg går på lavkarbo diett.. så lenge det ikke syntes kan jeg også si at jeg jobber nattevakter de gangene jeg blir tilbudt alkohol for eksempel :)

Jeg skal i bursdagsfeiring til helgen, og kommer rett og slett til å handle en alkoholfri vin og satse på at folk ikke stirrer på etiketten:P på jobb måtte jeg si i fra til sjefen siden det er noen pasienter jeg ikke kan gå til:)

Til familie tar jeg det litt som det kommer :P de venter på barnebarn, så om jeg plutselig ikke tar meg et glass vin om vi er invitert på middag så skjønner de det ;)

Jeg tar lavkarbo taktikken...har ei venninne som var på mange fester med alkoholfri vin i gamle vinflasker og ingen gjennomskuet henne så det er jo også et triks å bruke

Vi hadde bryllupsfest i helgen, og da hadde vi karaffler med vin på bordet. Min karaffel var det alkoholfri vin i :) Og bartenderen lagde rom og cola uten rom til meg resten av kvelden :)

Back
Topp