Første time ..

minirose

Forelsket i forumet
Da er første JM time bestilt.. 11 juni.. Er da ca 16 uker på vei.. Bør jeg kanskje ta en tur til lege først? For hun kan vel sende inn forespørsel ang UL? Reiser nemlig på ferie i 3 uker 7juli og har lyst til å vært på ordinær ul før det.. Aner ikke hvordan lege gjør det, for gikk bare gos jordmor sist.. Så noen som vet ? :)

Du kan nok gi beskjed til legen at du vil ha henvisning til ultralyd, men vær ute i god tid, for det kan være lang ventetid :)

Jeg fikk beskjed fra helsestasjonen da jeg bestilte jordmortime at man kan bestille fødeplass selv på nett nå. Da får man sikker også automatisk innkalling til ordinær ul fra det sykehuset man søker på.
Selv blir jeg å ta en tur til lege neste uke, så får han fylle inn papirene for meg.

jeg har time igjen hos fastlegen den 7 mai.. hvor vi skal fylle ut noen papirer ang blodprøver osv.. så snakker med hun ang det da.. litt tidlig enda synes jeg ; p

men kjenner jeg hun rett så sender hun aldri inn papirene.. måtte mase på hun utalligeganger for å sende inn en henvisning til sykehuset på sønnen min for litt siden.. hun er så sløv

Back
Topp