Første time til jordmor

Det med pulsen, er det slik for alle? Tror sambo har litt problemer med å forstå hvorfor jeg blir fortere sliten nå, siden magen ikke er så stor enda. Hadde vært praktisk å forklare han at det er sånn :D
Jeg går med aktivitetsarmbånd, og ser at hvilepulsen har økt med nøyaktig 10 slag ;) Jeg har også problem med at folk (venninner, familie..) ikke skjønner at jeg ikke klarer å gå like fort uten pause sammen med dem lenger... (mannen har skjønt det da) Men får litt inntrykk av at de tenker "du har jo ikke mage enda, det er jo ikke tungt før du er mer gravid vel?"

Jeg legger ikke veldig godt merke til økt puls enda :-P Har alltid kommet høyt opp i puls, for så å gå ned like fort. Fått høre at jeg har intervallpuls. Meeen, jeg går jo bare turer i mitt eget tempo, alene, så kanskje ikke så rart jeg ikke har merket noe enda :-P

Da var kontrollen vel overstått og hjertet hopper litt fremdeles. Skal på ukentlig kontroll ut svangerskapet heretter. Betryggende☺
Det blir bra :) vi er så heldige her i Norge som får masse ekstrakontroller om det er nødvendig ❤️ godt å få føle seg trygg

Back
Topp