Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror det varierer veldig. Har hørt fra noen at de ikke får før etter uke 12, sto egentlig noe sånt på min kommunes nettside, men jeg ble tilbudt time av jordmor allerede 4+6, men jeg tok 6+6 istedet, så bare 4 dager igjen! Burde kaanskje tatt den første, for jeg var mer bekymret da enn jeg er nå. Antar det er mer fokus på samtale så tidlig, for jeg fikk også vite at min jordmor ikke tar blodprøverJa når er det vanlig å få time? Når ringte dere til helsestasjonen?
Jeg ringte dagen etter jeg fikk positiv test Har time til onsdag, da er jeg 6+2Ja når er det vanlig å få time? Når ringte dere til helsestasjonen?
Ja når er det vanlig å få time? Når ringte dere til helsestasjonen?
Jeg ringte også dagen etter jeg fikk positiv test. Har time 6+2 jeg også Lykke til imorgen MinaS!Jeg ringte dagen etter jeg fikk positiv test Har time til onsdag, da er jeg 6+2
Takk det samme Det gikk veldig fint. Jm fylte ut helsekort, analyserte urinprøve, rekvirerte blodprøver og sendte henvisning til ultralyd. Ellers var det mest informasjon om hvor man kunne finne informasjon. Jeg ble litt overrasket over at det opplevdes så "upersonlig", men jeg hadde nok bare sett for meg at jm skulle være søtereJeg ringte også dagen etter jeg fikk positiv test. Har time 6+2 jeg også Lykke til imorgen MinaS!
Så bra det gikk fint! Veldig forståelig at du ble overrasket over det, jeg også forventer at det skal være personlig og hyggelig så jeg bør kanskje forberede meg på at det kanskje ikke blir sånn. Jeg ble nesten fornærmet da jeg ringte for å bestille TUL og damen i telefonen ikke gratulerte meg da jeg stolt fortalte at jeg endelig var blitt gravid Hun som svarte hos jordmoren gratulerte meg derimot og var veldig engasjert, og det var så koselig! Men er jo ikke sikkert jordmor er sånnTakk det samme Det gikk veldig fint. Jm fylte ut helsekort, analyserte urinprøve, rekvirerte blodprøver og sendte henvisning til ultralyd. Ellers var det mest informasjon om hvor man kunne finne informasjon. Jeg ble litt overrasket over at det opplevdes så "upersonlig", men jeg hadde nok bare sett for meg at jm skulle være søtere
Du bør ha morgenurin. Du kan sterilisere et syltetøyglass eller liknende om du har?Skal på første time hos jordmor i morgen, men har glemt å kjøpe glass til å ta med urinprøve… Er det et must? Eller kan man eventuelt ta en urinprøve hos jordmor?
Da håper jeg jordmor er like fin og at du får en god opplevelse derSå bra det gikk fint! Veldig forståelig at du ble overrasket over det, jeg også forventer at det skal være personlig og hyggelig så jeg bør kanskje forberede meg på at det kanskje ikke blir sånn. Jeg ble nesten fornærmet da jeg ringte for å bestille TUL og damen i telefonen ikke gratulerte meg da jeg stolt fortalte at jeg endelig var blitt gravid Hun som svarte hos jordmoren gratulerte meg derimot og var veldig engasjert, og det var så koselig! Men er jo ikke sikkert jordmor er sånn
Hvordan gikk det?Skal på første time hos jordmor i morgen, men har glemt å kjøpe glass til å ta med urinprøve… Er det et must? Eller kan man eventuelt ta en urinprøve hos jordmor?
Gikk veldig bra, veldig hyggelig jordmor og fin samtale Var heller ikke noe problem at jeg ikke hadde med urinprøve, kunne fint bare ta den der, og også i fremtiden!Hvordan gikk det?
Så braGikk veldig bra, veldig hyggelig jordmor og fin samtale Var heller ikke noe problem at jeg ikke hadde med urinprøve, kunne fint bare ta den der, og også i fremtiden!