Første time jordmor

Tuttelure

Forumet er livet
Junilykke 2020 ♡
Augustlykke 2022 ❤️
Når har dere fått første time til jordmor?:):Heartpink:Heartpink:Heartpink

jeg ringte helsestasjonen i går, og fikk spørsmål når vil j ha time? Såå da i uke 10. Meen bør kanskje drøye den timen litt..

Fastlege over helga, så tidlig ultralyd på sykehuset 14/11, så d blir kanskje i meste laget:shy:
Tenker også å bestille privat ul når jeg er i uke 12-13 hos privat jordmor. Såå bør avbestille den timen nå føler jeg..
 
Jeg skal bestille time til jordmor etter at jeg har vært på TUL imorgen. Vil gjerne vite at alt er bra og når jeg har termin før jeg tar kontakt med henne.

Om du selv føler det blir litt mye på en gang, er det jo bare å ringe inn å flytte timen, det skal ikke være noe problem :happy:
 
Jeg skal til jordmor førstkommende fredag. Har ikke vært hos lege eller noe annet. Skal på tul neste uke.

Høres ut som du har mye greier men dra hvis du føler for det. Bare koselig det.
 
Har allerede vært hos lege og hos jordmor. Er 9+1 I dag. Var jordmor som ga meg time så tidlig. Neste time til henne er ikke før februar.
 
Jeg skal bestille time til jordmor etter at jeg har vært på TUL imorgen. Vil gjerne vite at alt er bra og når jeg har termin før jeg tar kontakt med henne.

Om du selv føler det blir litt mye på en gang, er det jo bare å ringe inn å flytte timen, det skal ikke være noe problem :happy:

haha ja jeg vet:) plutselig gikk d opp for meg at d muligens er nok. Men husker at d var så koselig å gå til jordmor :happy: og hun hadde tid så sånn sett kan j bare evt utsette den litt. Hadde d vært trangt om plassen hadde d vært en annen sak:happy:
 
haha ja jeg vet:) plutselig gikk d opp for meg at d muligens er nok. Men husker at d var så koselig å gå til jordmor :happy: og hun hadde tid så sånn sett kan j bare evt utsette den litt. Hadde d vært trangt om plassen hadde d vært en annen sak:happy:
Ikke sant.
Jeg sy es også det er veldig hyggelig å gå til jordmor. Og kommer nok til å gå mest med jordmor denne gangen tenker jeg.
 
Jeg var his jordmor allerede i uke 4. :) Jordmor som satt opp timen til meg. Skal tilbake når jeg er 10+4 :)
 
Jeg fikk time i morgen. Tenkte egentlig å vente litt til, men synes det er greit å få snakket litt om dette svangerskapet, siden det nå er et risikosvangerskap med en ekstra tilleggsrisiko..
 
Jeg fikk time tirsdag i neste uke. Da er jeg 8+4 om alt fortsatt står bra til der inne. Kjenner jeg er litt bekymret når jeg ikke har noen symptomer, må kanskje ta en test til for å sjekke at det fortsatt er hcg i systemet før jeg drar dit :p
 
Jeg har allerede vært hos jordmor og lege pga risikosvangerskap. Ny time hos lege på fredag, ny time til ul 6.11 og time hos jordmor 02.12:)
 
Ikke ringt å ordnet time enda. :nailbiting: er 7+2. Tenker jeg venter å ringer til etter helga.

Fer dokk selv eller har dokk med dokk partner/noen?
 
Har time neste torsdag, er da 9+5 ☺️
 
Jeg var hos jordmor allerede da jeg var 6+5:happy: Skal tilbake igjen i begynnelsen av desember:happy: Valgte å dra tidlig til jordmor da jeg sliter en del med angst som følge av tidligere SA:Heartpink
 
Jeg skrev i vanlig timebestilling at jeg hadde fått positiv graviditetstest samme dagen jeg oppdaget det. Regnet med at det ville ta litt tid å få time, men fikk time hos jordmor allerede dager etterpå (var 4+3 da).
Da satt hun meg opp på blodprøve i morgen (8+3) og ny time når jeg er 10+4 :)
 
Kjenner at jeg stresser betydelig mindre med graviditet nr 2 enn den første :hilarious: Er straks 10 uker, og har ikke kontaktet verken lege eller jordmor enda. Blir vel jeg tar kontakt etter TUL i morgen ;)
 
Jeg har hatt første time hos jm rundt uke 20 i de to andre svangerskapene mine.
 
Back
Topp