Første time hus jordmor imorgen..

Ny_spire

Glad i forumet
Novemberlykke 2015
Imorgen skal jeg til jordmor (også oul etterpå) :D men.. Skal jeg ha med urinprøve til jordmor? Og skal kjæresten være med? :P førstegangstjeneste og har ikke peiling hehe...

Førstegangsgravid.

Dog, det kan nesten kalles for førstegangstjeneste og :P

• Liker
Reactions: Io
Imorgen skal jeg til jordmor (også oul etterpå) :D men.. Skal jeg ha med urinprøve til jordmor? Og skal kjæresten være med? :P førstegangstjeneste og har ikke peiling hehe...
Skal også til jordmor i morgen - fikk beskjed om å ha med urinprøve (spurte når jeg ringte og spurte om time), men vet ikke om det er sånn over alt?

Tror kjæresten kan være med - spurte min om han ville være med, men tror han var mer gira på ul enn resten ;)

Urinprøve må du ha med ja. Samboeren din kan være med om dere ønsker det. Min var med på første kontroll, men blir sikkert ikke med på alle. Var med på første bare for å få litt nyttig informasjon om å være tvillinggravid. Nå blir han med på oul, og sikkert noen flere kontroller da vi har ultralyd på hver kontroll :)

Urinprøve skal være med på kontrollene, de sjekker den hver gang:) ikke på oul da. Helt valgfritt om mannen er med, alt ettersom hva dere ønsker:) mannen her har kun vært med på ultralydene, ingen kontroller hos lege og jordmor (ikke forje svangerskap heller).

Ja, ta med urinprøve :) Kjæresten kan bli med hvis dere ønsker. Jeg for min del synes det var like greit at han ikke var med :P

Ja, ta med urinprøve :) Kjæresten kan bli med hvis dere ønsker. Jeg for min del synes det var like greit at han ikke var med :P
Samme her:p syns det er så fint å gå til jordmor, tenker det bille blitt rart om han var med. Hehe. Men vi prater ofte om mye forskjellig da:)

Back
Topp