Første time hos lege / jordmor

Ja skjønner hva du mener :( jeg kjenner motsatt, redd for at det skjer igjen så er ikke int. i å gå igjennom praten med jormor på nytt som jeg gjorde i mars på en måte.
Har heller ingen vellykkede svangerskap.
Men tul derimot, kjenner jeg er veldig viktig for meg:)
Jeg har heller ikke hastverk med jordmor denne gangen. Og sist gang var det veldig viktig for meg å få samme jm som jeg hadde første gang jeg mista- det er heller ikke noe fokus nå egentlig.

Jeg har heller ikke hastverk med jordmor denne gangen. Og sist gang var det veldig viktig for meg å få samme jm som jeg hadde første gang jeg mista- det er heller ikke noe fokus nå egentlig.
Ikke sant, da tenker vi sikkert litt likt :) :Heartred fått svar på hcg din idag?

Ja skjønner hva du mener :( jeg kjenner motsatt, redd for at det skjer igjen så er ikke int. i å gå igjennom praten med jormor på nytt som jeg gjorde i mars på en måte.
Har heller ingen vellykkede svangerskap.
Men tul derimot, kjenner jeg er veldig viktig for meg:)
Ja ser den, at det kan gå den veien også. Jeg har Aldri snakket med jordmor, heller ikke lege noe særlig før/ etter spontanabortene.

Var bare å stikke innom legesenteret for å ta blodprøver hvis jeg vil det i alle fall, og legen er tilbake i uke 30.

Er litt usikker på om jeg vil det nå, egentlig. Kanskje bare la det gå litt tid istedet for å stresse med hcg i tillegg. Ahh, blir sprø.

Ringte helsestasjonen nå, kjente at det var veldig stressende egentlig. Fikk skikkelig klump i halsen og mye følelser. Føler meg veldig ulv-ulv og at det ikke er noe poeng i å sette opp timer som jeg kanskje må avlyse. Fikk ikke time før 22. august uansett. Det er jo en hel evighet til, men hva skal de gjøre før det uansett, må jo bare vente og se :smiley-angelic001.

Har bestilt meg time til privat ultralyd nå den 25.juli. Da er jeg 9+3. Så det blir første møtet med en profesjonell. Orker ikke bestille time hos lege før den tid, og kommunejordmor vil jeg ikke gå hos, siden vi ikke har noe særlig kjemi og jeg synes det er vanskelig å forholde meg til henne.
Legen har ferie frem til midten/slutten av august, så skal godt gjøres å få første kontroll før uke 13. Tenker å be om blodprøver ganske raskt etter ultralyden hvis alt ser bra ut.
Blir med andre ord neppe noen offentlig tul for min del, siden alt skjer i ferieavvikling

Men kan hende jeg bare dropper legen, og bestiller svangerskapskontroll med ultralyd (2000kr) i uke 12-13 hos privat jordmor istedet. Da får jeg i det minste beskjed om alt fortsatt ser bra ut. Så kan hun sikkert henvise til oul.

Back
Topp