Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg har heller ikke time til jordmor før uke 12.. Fikk heller ikke komme til legen før samme dato som er satt av til jordmor.. Så måtte liksom velge mellom di. Fikk nesten en hånete latter av hun som satt i skranken på legekontoret når jeg ringte inn og at jeg kunne da virkeli ikke trenge noe time før jeg vertfall var i uke 12 for di kunne ikke ta noen av prøvene før da..Hvorfor får nesten alle utenom meg komme til jordmor før uke 12?Er det pga alder, tidligere erfaringer osv? Får trøste meg med en tur til doktoren i uke 9
![]()
Hvorfor får nesten alle utenom meg komme til jordmor før uke 12?Er det pga alder, tidligere erfaringer osv? Får trøste meg med en tur til doktoren i uke 9
![]()

Jeg har heller ikke time til jordmor før uke 12.. Fikk heller ikke komme til legen før samme dato som er satt av til jordmor.. Så måtte liksom velge mellom di. Fikk nesten en hånete latter av hun som satt i skranken på legekontoret når jeg ringte inn og at jeg kunne da virkeli ikke trenge noe time før jeg vertfall var i uke 12 for di kunne ikke ta noen av prøvene før da..
Hvorfor får nesten alle utenom meg komme til jordmor før uke 12?Er det pga alder, tidligere erfaringer osv? Får trøste meg med en tur til doktoren i uke 9
![]()
Jeg har heller ikke time til jordmor før uke 12.. Fikk heller ikke komme til legen før samme dato som er satt av til jordmor.. Så måtte liksom velge mellom di. Fikk nesten en hånete latter av hun som satt i skranken på legekontoret når jeg ringte inn og at jeg kunne da virkeli ikke trenge noe time før jeg vertfall var i uke 12 for di kunne ikke ta noen av prøvene før da..

Nei er helt greit at jeg ikke trenger time før uke 12 (er 3 barne så trenger ikke all infoen man får på første timen) men er uansett ikke noe koseli og bli møtt på en sånn måte..Sånn skal de ikke møte folk! Leste nylig at de nye retningslinjene sier de skal få satt opp time innen en uke fra man har ringt inn. Dette fordi man skal få så god oppfølging som mulig fra starten av. Men tror den timen i såfall er kun samtale og info om graviditet. Prøver og sånt blir sikkert ikke tatt før senere.
Synes det var en dårlig måte du ble møtt på uansett![]()
Nei er helt greit at jeg ikke trenger time før uke 12 (er 3 barne så trenger ikke all infoen man får på første timen) men er uansett ikke noe koseli og bli møtt på en sånn måte..
Jeg hadde ivertfall følt meg så til bry og så dum hvis det hadde vært meg sist gang jeg var gravid
sikkert bare ei som ikke har fått med seg at det er nye regler. Litt sånn som på barsel. Mange flinke også noen få som ødelegger for resten
Fin timing det daHar fått time hos JM når jeg er 10+3![]()