Første tegn..!

Sportymamma86

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Ikke kjent noe til graviditeten før idag. Idag har jeg vært kvalm, men den typen kvalm at det akkurat som om jeg er kjempe sulten, så sulten at jeg blir kvalm. Haha, så når jeg har spist har kvalmen gått bort, for en liten stund ;-) Hele dagen har gått til spising, og på jobb idag var det to elever i klassen som spiste sprø knasende vårruller, å det var så vidt jeg tok i fra dem å glefsa det i meg :-D herreguuuu om det fortsetter slik blir jeg å trille tilslutt. Å ja btw, har en grandiosa i ovnen nå, uuups ;-) hihi!

Jeg har vært på butikken og kjøpt meg en kålrot :P kan ikke spise junk hele tiden selv om det er det jeg vil #håpløs

Jeg var litt sånn med snuppa og skal virkelig ikke være sånn nå! ;) her er det full fokus på sunt kosthold med lite sukker, men har noen kg for mye fra før ;)
Jeg var super sunn i første graviditet, trente å rørte ikke sukker bortsett fra bursdager å sånt, å sånn er jeg og til vanlig. Men nå idag, plutselig, så vil jeg bare ha ALT ;-)

Eg va nett lik første graviditet! :p da varte te eg va litt øve 12 veke, og klarte å bikka 8 kg på veien!! :)) heh.. meeeeen so va eg ikkje så flink å eta sunne ting,så in my face..:p gjekk lite opp ittepå då kvalmen heldigvis gav seg!:)

Back
Topp