Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Merket du stor forskjell på babyen ved tannfrembrudd?Har fått to tenner her. Første kom ved 4,5 mnd. Andre kom få dagar etterpå spennende! Og tannpuss er berre kos. Tannkremen smakar jo så godt
Ikkje noko anna enn den "vanlige" siklinga og at absolutt alt skulle inn i munnen og tyggast på. Men slik har det vore lenge, så ingenting spesielt akkurat då nei. Kanskje litt irritabel den dagen andre tanna kom, men generelt veldig lite klaging og sutringMerket du stor forskjell på babyen ved tannfrembrudd?
Så bra da Satser på at dt går fintIkkje noko anna enn den "vanlige" siklinga og at absolutt alt skulle inn i munnen og tyggast på. Men slik har det vore lenge, så ingenting spesielt akkurat då nei. Kanskje litt irritabel den dagen andre tanna kom, men generelt veldig lite klaging og sutring
Haha, og jeg som skrev lenger oppe her at jeg ikke forventet tenner enda...
...her har det jaggu kommet en tann! Og den neste er ikke langt unna!
Og det må jeg si har gått veldig smertefritt unna. Med storesøster satt jeg oppe og bysset henne tre netter i strekk. Med lillebror har jeg ikke merket noe annet enn at han har vært pittelitt urolig og sutrete, men det trodde jeg var fordi han er forkjølet og tett - hadde aldri trodd det var pga. tenner i alle fall
Ingenting her! Storebror var på akkurat denne alderen når han fikk sin første, så vi venter spent
Ja, jeg er like forskrekket enda, jeg. I dag har nr. 2 også kommet helt gjennom. Mye gommegnikking om dagen, da blir han helt salig!Så gøy jeg vet at sykdom, spesielt feber kan fremskyve tannutbrudd
Ja, jeg er like forskrekket enda, jeg. I dag har nr. 2 også kommet helt gjennom. Mye gommegnikking om dagen, da blir han helt salig!
Snuppa har vært tett og snørrete i nesa noen dager nå. Og innimellom blir hun helt gal etter å få stappe ting i kjeften er hun tett og slik i nesa pga tenner snart kanskje? Ser ikke noe i gommene enda
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app