Første tanna

Vereri90

Glad i forumet
Vesla har vært litt løs i magen og litt mer survete forrige uke. Hun har også "spist" mye på oss og siklet. Trodde det bare var mye inntrykk og utviklingstrinnet. Men i dag kjente jeg noe skarp i munn og jammen begynner det å komme ei hvit tann!! Hun er jo bare 2 mnd:O

Er en liten hvit prikk som presser på her også, hun er 2 mnd i dag. Masse sikkel og urolig mage de siste ukene. I tillegg til at det virker som hun klør i munnen. Hun vil ikke suge på smokken, men liker at vi bare holder den så hun får smatta litt på den :p Er jo de som blir født med tenner, og i tillegg kan de bruke lang tid på å komme ut.

Er en liten hvit prikk som presser på her også, hun er 2 mnd i dag. Masse sikkel og urolig mage de siste ukene. I tillegg til at det virker som hun klør i munnen. Hun vil ikke suge på smokken, men liker at vi bare holder den så hun får smatta litt på den :p Er jo de som blir født med tenner, og i tillegg kan de bruke lang tid på å komme ut.
Er sånn det har vært her også;) var 2 mnd i går:) jaja, tydeligvis er hun tydeligvis tidlig ute med tann;)

Lykke til med tannebiss :)

Snittet er vel 6 mnd, men min lillesøster ble født med to tenner!!!! Husker hvor spesielt jeg syns det var

Mini vår holdt også på med masse sikkel og spiste på henda sine og hadde en hard hvit prikk i tannkjøttet som jeg trodde var en tann, men på 6-ukerskontrollen sa de at det var en spyttkjertel som stakk gjennom tannkjøttet :) Er de som blir født med tenner også da, så kan jo være det også! :D

Mini vår holdt også på med masse sikkel og spiste på henda sine og hadde en hard hvit prikk i tannkjøttet som jeg trodde var en tann, men på 6-ukerskontrollen sa de at det var en spyttkjertel som stakk gjennom tannkjøttet :) Er de som blir født med tenner også da, så kan jo være det også! :D
Oi. Det har jeg aldri hørt om. Men finner vel fort ut om det er tann eller det;)

Oii, så fort de vokser!

Back
Topp