Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er sånn det har vært her ogsåEr en liten hvit prikk som presser på her også, hun er 2 mnd i dag. Masse sikkel og urolig mage de siste ukene. I tillegg til at det virker som hun klør i munnen. Hun vil ikke suge på smokken, men liker at vi bare holder den så hun får smatta litt på denEr jo de som blir født med tenner, og i tillegg kan de bruke lang tid på å komme ut.
Ja. Måtte ringe mamma og høre om det var mulig eller om det var noe galt. HeheOi!! Det var tidlig!!![]()
Ja. Måtte ringe mamma og høre om det var mulig eller om det var noe galt. Hehe
Hehe. Har hørt om det også ja.Hehe, det forstår jeg![]()
Men det er jo de som er født med tenner og... Uten at det er vanlig da![]()
Snittet er vel 6 mnd, men min lillesøster ble født med to tenner!!!! Husker hvor spesielt jeg syns det var
Oi. Det har jeg aldri hørt om. Men finner vel fort ut om det er tann eller detMini vår holdt også på med masse sikkel og spiste på henda sine og hadde en hard hvit prikk i tannkjøttet som jeg trodde var en tann, men på 6-ukerskontrollen sa de at det var en spyttkjertel som stakk gjennom tannkjøttetEr de som blir født med tenner også da, så kan jo være det også!
![]()