Første sykkedag i dette svangerskapet

Lady_Z

Termin 5.Juli 2015
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
5+5 og jeg har i dag måtte krype til korset. Kvalm som fy! Ligger og brekker meg og brekker meg.... Blir nok legitime og sykemelding i dag ja :( hadde hyperemesis sist svangerskap.

Uff da, høres kjipt ut! :/
Håper det roer seg etter hvert da ;)

Uff godt du er blitt sykemeldt.. Håper det går over når du er over 12 uker! Masse god bedring:)❤️

Sykemeldt til 7.Desember.... legen hadde ikke helt troen på at det ville bli bedre med det første, med tanke på sykehistorien sist svangerskap.

Jeg føler med deg!
Hadde selv hyperemesis første svangerskap. Sykemeldt fire mnd. Andre svangerskap har jeg hatt en hel fraværsdag frem til nå! er ca 14 uker. Jobbet 50% frem til ca 12 uker. Har gått til akupunktur denne gang. Jeg velger å tro det har virket! God bedring :)

Jeg føler med deg!
Hadde selv hyperemesis første svangerskap. Sykemeldt fire mnd. Andre svangerskap har jeg hatt en hel fraværsdag frem til nå! er ca 14 uker. Jobbet 50% frem til ca 12 uker. Har gått til akupunktur denne gang. Jeg velger å tro det har virket! God bedring :)

Å for en fantastik historie :D Håper ikke det går så langt at jeg får hyperemesis denne gangen også.... Hadde vært greit om jeg hadde sluppet unna. Har ennå ikke kastet opp, men kvalmen er grusom! Prøvde akupunktur sist.. men det hadde ikke noe virkning på meg :(

Back
Topp