Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal på første kontroll i morgen faktisk Går til lege. I hvert fall i første omgang. Er førstegangs, og synes det virker nesten mer stressende å skulle gå annenhver gang, med mindre alt av blodprøver og urinprøver etc logges og føres automatisk?
Man får også mye mer info av jordmor, som jeg synes kom godt med når jeg var førstegangsfødendeSkal på første kontroll i morgen faktisk Går til lege. I hvert fall i første omgang. Er førstegangs, og synes det virker nesten mer stressende å skulle gå annenhver gang, med mindre alt av blodprøver og urinprøver etc logges og føres automatisk?
Takk for tips! Jeg kan høre med legen min om hva hun tenker i morgen, også kan jeg ringe helsestasjonen å høre med de også!Man får også mye mer info av jordmor, som jeg synes kom godt med når jeg var førstegangsfødende
Hun vil nok anbefale deg å gå dit får også papirer på farskap osv derTakk for tips! Jeg kan høre med legen min om hva hun tenker i morgen, også kan jeg ringe helsestasjonen å høre med de også!
Det er notert!Hun vil nok anbefale deg å gå dit får også papirer på farskap osv der
Ett lite tips fra meg, om du ønsker å vite noe/mer om temaet, så spør jordmor om renselsen. Jeg skulle absolutt likt å visst mer om den! Det skal jeg fortelle min jordmor på første kontroll, at det var veldig dårlig opplysning angående den.
Nei, det er samme opplegg uavhengig om du går til lege eller JM Helt enig i at det kan kjennes ut som litt lite i starten, men hvis det er noe du lurer på/er usikker på/redd for så ville jeg bare tatt en telefon til JM - så svarer hun på det du spør om.Var på første kontroll i dag, er 10+6. Veldig mye informasjon som egentlig bare fløy forbi og over hodet, men fikk med meg at neste steg er OUL i uke 18-20, og deretter kontroll i uke 24.
Får man hyppigere timer hos jordmor..? Synes det er veldig lenge før jeg får snakke med fagpersoner