Første svangerskapskontroll

Bolli91

Flørter med forumet
Har fått time til første svangerskapskontroll når jeg er i uke 14.. Er det litt seint? De spurte ikke ol hvor langt jeg var på vei eller noe da jeg ringte.. Sa bare en dato, og først nå har jeg gidder å regne meg frem til det ;p skal jo på tidlig ul (privat) nå i uke 8 da :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hm, det hørtes litt sent ut. Jeg hadde min første kontroll hos legen da jeg var akkurat 8 (etter å ha tatt ultralyd i uke 6). Hørt man skal ha den første mellom uke 8 og 12. Har også avtalt min første time hos jordmor i uke 13. Skal du ta ultralyd i uke 12?

Det var sent, ja! Legen min sa mellom uke 10 og 13 så det varierer tydeligvis veldig..

Skal ha min første når jeg er 10-11 uker og første jm time en mnd etter

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Jeg har time når jeg er 13+6. Hørtes ikke ut som det var så sent med time i uke 14.. Det har vel lite å si med ei uke fra eller til?

22.02.2015 ♡

Jeg skal ha min 11+3 :)

❤️Februar 2015❤️

Ser at legen min har ferie de fire neste ukene ! Oog han er alltid full bokka så spørs om jeg får noe time på lenge enda ! Tror det vanlige er mellom 8-12 uker. Men om du er usikker kan du jo ringe inn og høre :)

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app

Jeg er 8+3 når jeg skal på min første time på fredag som kommer :) det var for å få det til å passe innimellom ferier. Også har jeg nok rett på ul i uke 11/12, så da må jeg få de til å bestille det...

Jeg har i morgen, men jeg aner ikke hvor langt jeg er på vei. Fra 7-10 uker.. Skal spørre om jeg kan få tidlig ul :)

Sniker fra januar..jeg hadde første kontroll når jeg var 13+5 fordi på mitt legekontor tar de ikke første kontroll før etter uke 12..Har visst noe med blodprøvene som skal taes:)
Så tror ikke det har noe å si at du må vente til uke 14,er jo fortsatt god tid for å sende henvisning til OUL:)

❤️️Termin 4.januar❤️

Back
Topp