Første svangerskapskontroll :D check!

Drømmespira

Betatt av forumet
Februarlykke 2015
Eg fekk tømt meg for litt blod først ;) alt som normalt, trykket var også som normalt! Og jaggu fant han ikkje frem ul apparatet sitt og :D vi skal på priv ul i morgon og sambo var ikkje med i dag, dermed måtte eg be legen om å stenge lyden so eg ikkje høyrte hjertelyden i dag! Herrefred! Dårlig samvittighet fekk eg! Eg har jo selvfølgeleg SO lyst til å høyre hjertelydane! Men eg trøystar meg med at i morgon får vi høyre :D og då er vi begge der :)
minien målte nesten 5cm og sprella so søtt og fint! Alt var i skjønnaste orden! Det var rett før eg trilla nokon tårer!
Det er so uvirkelig.. Eg er so uendelig glad for at vi endelig har fått vår store drøm oppfylt!! :D eit lite menneske som bere er vårt :) eg lurer sånn på kordan h*n kjem til å sjå ut, gledar meg uendelig mykje til gode varme og trygge klemmar og ikkje minst til å få vere mamma til denne litle skatten :D eg er regelrett kjempe kry!! :D i morgon kjem eg med bilde oppdatering frå priv ul :) jøss! Dette begynner å bli virkelig :D
i dag feira eg med å kjøpe meg eit hefte med strikkaoppskrifter frå Dahle garn! "Baby hentesett" og strikkapinner! I morgon får vi feire med å kjøpe tråd :D vi går på ferie i morgon, håpar å få begynt på et vognteppe ell. Glede <3 :D

♡ Venter et Ivf mirakel 6.Februar ♡

Ja no begynner det så smått å gå opp for meg :) stas med ein "skikkelig" ul i morgon ja :D

♡ Venter et Ivf mirakel 6.Februar ♡

Back
Topp