Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei, jeg skal møte fastende til min første kontroll. Om det er standard det vet jeg ikke.. Lykke til hvertfall [emoji4]Hei, skal ta de første blodprøvene ifm svangerskapskontroll på mandag. Har glemt å spørre på legekontoret om disse skal tas fastende, eller går det går fint å spise først? Håper noen av dere vet
Hei, skal ta de første blodprøvene ifm svangerskapskontroll på mandag. Har glemt å spørre på legekontoret om disse skal tas fastende, eller går det går fint å spise først? Håper noen av dere vet
Det er nye retningslinjer, så kan hende legen din vil ta blodprøve for å måle langtidsblodsukker. Det skal jeg gjøre, siden jeg har hatt svangerskapsdiabetes ei gang før. Du kan jo ringe legekontoret og høre. Gjorde ikke dette sist, så det er nytt av året har jeg forstått det som.
Sikkert fordi jeg har hatt det før at jeg fikk beskjed om å møte fastende daDe målte langtidsblodsukker pga diabetes i nær familie, men måtte ikke ta det fastende (målt to ganger i svangerskapet her).