Første svangerskaps kontroll

Jeg også, har en flott fastlege, men dette er mest jordmødrenes felt føler jeg, de tar seg god tid og har en fin ro over det hele. Får samme jordmor som sist, er å glad for det :)
Enig:) kommer bare til å gå til legen når jeg skal ta prøver osv. Vi flytter på nyåret, så må bytte jordmor underveis. Håper jeg får en som er ok!

Har bestilt time for blodprøver, før jeg fant ut at jeg var gravid, fordi jeg var så trøtt...
Enda ikke sakt at jeg er gravid til legen, finner de ut det på blodprøvene tror dere?

Har bestilt time for blodprøver, før jeg fant ut at jeg var gravid, fordi jeg var så trøtt...
Enda ikke sakt at jeg er gravid til legen, finner de ut det på blodprøvene tror dere?
Det finner dem ut på blodprøver med en gang vil jeg tru :joyful:

Bestiller en legetime rundt uke 6, da jeg må sjekke stoffskiftet jevnlig.
Men regner med at de vanlige tingene først tas nærmere uke 12

Bestiller vel jordmortime etter uke 12.. håper på å få samme som sist..

Var på kontroll med lillegutt i dag og booket egen kontroll i samme slengen:D Skal i neste uke

Forrige gang var jeg så tidlig som uke 6 men denne gangen tror jeg ikke jeg bestiller før til nærmere uke 12

Har fått time 16.09, da er jeg 5+3. Grunnen til tidlig time er fordi jeg skal ha tul og henvisning til fosterdiagnostikk

Sist ønsket de at jeg tok kontakt rundt uke 10 for å sette opp en time rundt 12 uker, så tenkte å gjøre det samme denne gangen. Med mindre det skulle dukke opp et behov tidligere

Jeg har time 16.09, da er jeg 6+1, hadde bestilt timen før jeg fant ut at jeg var gravid, men får ikke tatt den prøven jeg skulle ta likevel, og da ble det enighet om at det blir første svangerskapskontroll, siden jeg likevel hadde fått en time.

Tenker å ta kontakt med Jordmor for kontroller utover i svangerskapet :)

Back
Topp