Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi , kanskje bare jeg som får sen time daVar der allerede på tirsdag (5+2). Men må vel nesten ha ny time til veke 12 også
Oi , kanskje bare jeg som får sen time da
Det kan være mulig jeg blir sent på tidlig ul da, så spent på hva dem sier der venter på time i postenVart eigentleg litt overraska over at eg fikk time så tidleg, for ei venninne med samme lege som meg, fikk ikkje time før i veke 12 (1.5 år sidan ca) Men eg bestilte time via ein app sidan eg ikkje gadd å sitte i tlf kø, veit ikkje om det kanskje spelar inn?
Hehe, bra han tok det seriøst da noe å se tilbake på å le av i mange årVar hos legen allerede ved 4+4 for å ta blodprøver. Har lavt stoffskifte, så jeg ville bare sjekke hvordan det lå an, siden det er veldig viktig at det er stabilt under svangerskapet. Den unge vikaren jeg var hos tok dog timen som første svangerskapskontroll, og dro fram alle slags papirer. Forsåvidt greit det, men det var egentlig ikke planen fra min side, da jeg følte det var litt vel tidlig. De ville ha urinprøve også, og jeg hadde nettopp tømt blæra hjemme, så jeg fikk såvidt skviset ut en skvett. Ble nesten litt flau.
Ellers har jeg fått første time hos jordmor 20. oktober.
Da er vi to som skal sent daVar hos fastlegen i går, alt i orden, men veldig lavt blodtrykk og puls. Skal på ny i uke 12. Men jordmor så sent som 9.11
Tenker å bestille rundt da jeg også tenkte å vente med den timen så lenge som mulig, hvis ikke blir det så lenge mellom timene hos jordmor, da neste ikke er før i uke 24Da er vi to som skal sent da
Ja. Bedre det enn å evt. skulle bli avvist, ihvertfall. Hehe, ja.Hehe, bra han tok det seriøst da noe å se tilbake på å le av i mange år
Ja, bare husker fra sist at jeg likte best å gå til jordmor, fastlegen er litt travel, så litt synd det er så lenge til , men plutselig er vi derDa er vi to som skal sent da
Ja tiden går nok fort selv om vi ikke føler det nåJa, bare husker fra sist at jeg likte best å gå til jordmor, fastlegen er litt travel, så litt synd det er så lenge til , men plutselig er vi der
Ja for nå går det såååå ekstremt sakte!Ja tiden går nok fort selv om vi ikke føler det nå
Jeg også, har en flott fastlege, men dette er mest jordmødrenes felt føler jeg, de tar seg god tid og har en fin ro over det hele. Får samme jordmor som sist, er å glad for detSkal til jordmor første gang i slutten av september. Er da 8 uker på vei. Har bestilt legetime i uke 12, men ønsker å gå til jordmor de fleste gangene. Gjorde det i forrige svangerskap og, de tar seg så god tid