Første svangerskap - første spontanabort

Huff dette var trist å lese! Sender deg en god klem ❤️❤️

Så trist å lese. Godt å se at det er over nå, godt at kroppen ordnet opp selv, tross alt. Ta vare på hverandre i tiden som kommer, lykke lykke til med videre prøving❤️

Huff... Grusomt å lese, føler så inderlig med deg :Heartred sender deg en stor klem, varme tanker, og styrke til å forsøke igjen når dere er klare :Heartred

Åh, kjære deg :Heartred Det er vondt å lese at flere går gjennom dette her. Jeg mistet også marsspiren min. Oppdaget MA for to uker siden, var da i uke 10+4. Det lille hjertet vi hadde sett slå på TUL i uke 7, hadde sluttet å slå omtrent i uke 9.

Jeg hadde ingen blødninger, før jeg plutselig fikk litt brun utflod en dag. Dro på legevakten, og fikk påvist MA dagen etter. Fikk en tablett mifegyne på sykehuset, og dro hjem med 4 cytotec i hånda.

Følte meg så ufattelig alene og trist. For min del startet spontanaborten dagen etter den første tabletten, litt uforventet. Måtte likevel gjennom cytoteckuren. Ettersom det meste kom ut dagen før, hadde jeg ikke de sterkeste riesmertene.

Personlig syns jeg dette er noe av det vanskeligste jeg har gått gjennom. Det har vært mange dager hvor jeg har slitt med søvn, utmattelse og vært veldig deprimert.

Nå, to uker senere går det fortsatt opp og ned, og jeg er mye trist. Likevel er det litt lengre mellom hver gang jeg når de dypeste dalene, heldigvis. Det hjalp litt for meg når blødningene avtok litt også, de ble liksom en konstant påminner på det hele.

Tenker på deg i denne vanskelige prosessen, og håper vi ses i et nytt terminforum om ikke altfor lenge :Heartred hvis du trenger å lufte tanker i prosessen, så er det bare å ta kontakt!

Jeg kan føler det du føler:Heartred jeg hadde MA i februar og havner til utskraping. Det var trist og kjipt. Men blir gravid etter 4 mnd igjen. Så du har lov til å være trist, lei, sint men ikke miste håp. Ikke hører på kommentar til folk. :Heartred Ønsker deg alt godt :Heartred

Ufff å ufff.... Ikke lett dette... hatt mine SA og en MA i vår her.... ikke lett, alle oppleves forskjellig... men de er like tunge. Verst var min MA, der måtte jeg være hjemme i 2 dager før utstøting... satt godt:oops::(
Mist ikke motet.. neste gang går det:happy::happy::Heartred

Stor håps klem:wav

Back
Topp