Første spiren <3

LykkeligRose

Glad i forumet
Termin 2 juni 2016

Nå er det akkurat en uke siden ikm og jeg kan fortsatt ikke tro det

Jeg og mannen hadde planlagt å begynne prøvingen i oktober, men hadde visst en liten glipp i september som må ha truffet blink på EL. Vi er selvfølgelig overlykkelige for at det blir mindre venting, og juni er en perfekt måned for oss å få barn i :)

Allerede en uke ca før ikm merket jeg at noe var igang. Jeg hadde mye murringer og stikk i magen, og jeg opplever aldri pms-smerter, så dette var nytt for meg. To to cb tester før ikm men begge var negative. Dagen etter ikm prøvde med teststrips og fikk en svak strek. 2 tester til senere turte fortsatt ikke mannen på at vi virkelig kunne vært så heldig med en liten "glipp", helt til han fikk se denne

ImageUploadedByBV Forum1443344352.022729.jpg

I dag er jeg 4+6 og kjenner murring/stikk av og til. Fryser endel, og må tisse ofte. Fikk fortsatt uke1-2 på cb digital i går og bare svak strek på strips, så er veldig spent og krysser fingrene for at spiren holder løpet ut <3
 
I kveld har jeg spottet litt, så er bekymret for spiren i magen.. Hadde noen smerter tidlig i dag, men ikke noe annet enn svak murring i kveld. Har jogget en lang tur i dag, så håper det ikke har hatt noen negativ innvirkning! Har bestilt nye teststrips for å sjekke litt på hcg-nivået.
 
Kjedelig nyhet fra cb digital i dag på formiddagsurin

ImageUploadedByBV Forum1443440352.116637.jpg

Det kom også ut endel blod like etterpå, sammen med endel slim... Så nå er jeg ganske sikker på at det ikke har gått bra.... :(
 
I dag har jeg vært hos legen. Vi endte opp med å ikke ta blodprøve engang, og venter faktiske flere uker før jeg tar det. Da skal jeg også ta en for stoffskifte, siden jeg slite med det. Dette fordi jeg selv har sett at testene har vært svake, og at jeg fikk "ikke gravid" i på digital test i går (det var riktignok utvannet urin, men synes det likevel var for dårlig resultat). Spiren har nok ikke levd siste halve uken eller noe, så fikk konstantert at dette mest sannsynlig endte i en SA.

Mitt SA forløp hvis noen skulle være nysgjerrige for egen bekymring:
- Ble først bekymret pga svake tester.
- Søndag kveld spottet jeg brun utflod
- Mandag spotting fortsatte. Utover dagen kom det mer blod og slim/klumper hvis jeg presset når jeg var på do
- I dag: mer blødning og ekle greier som ville ut..


Legen sa at kroppen omstiller seg fort og begynner med de vanlige syklushormonene etter noe slik, så det var bare å prøve igjen når jeg fikk EL.

Så nå krysser vi fingrene (og tær, og alt som kan krysses) for at vi får en ny spire så fort som mulig, og håper at vi har bedre odds neste gang. Det vel uansett bedre å få vite at denne spiren ikke var levedyktig så fort som mulig..

Det blir trist å forlate juni-gruppen, og slå fra seg at vi kommer til å få en bebis som passer perfekt inn i jobb og feriesammenheng, og heller prise oss lykkelige om vi får en bebis til slutt :hello2

:Heartpink
 
Back
Topp