Første sparka

TrollmorTilEn*SnartEnTil

Forelsket i forumet
Akkurat nå fikk, ikke bare jeg, men også kjæresten, kjent de første tegna fra en liten baby i magen.

Er 14+2 og har lenge følt noen bobler i magen, men ikke Vært sikker på om det var bebis eller luft.. men nå kjenner vi det veldig godt utenpå :D
Lykkeruus :D♡♡

Ååå så gøy:) begynner å bli ganske sikker på at jeg og har kjent babyen. Blir liksom litt tydeligere bevegelser i magen for hver dag:D

Å er så fantastisk! Jeg tror jeg også kjente de første ordentlige sparkene i dag og de kunne kjennes utenpå. For en tid vi har foran oss :love017

Ja det er helt fantastisk assa.. Ny dag og håper på enda mer spark, håper at sønnen vår kan kjenne sparkene også! :)

Igår kveld la jeg meg til å sove.. Kjente på magen min, slik jeg gjør hver kveld.. Og plutselig kom det et skikkelig spark! Det var tydelig, rart, skummelt.. Men over alt- helt fantastisk følelse! Mannen min prøvde å kjenne lenge, men baby ville ikke sparke mer :) Idag har jeg kjent den 2 ganger alt :-O Jeg er 16+3 og førstegangs :D

Jeg har ikke kjent noe mer etter lørdag, hvertfall ikke veldig tydelig så jeg vet med sikkerhet at det er spark :(

Heldig!!! Tror jeg har kjent noen spark innimellom her, men veldig diffuse enda, gleder meg så veldig til daglig tegn fra den lille :)

Jeg trodde ikke det var mulig så tidlig som uke 17, men hver kveld når jeg legger meg på sofaen etter jobb klokka 19:00 så er lille våken og sparker, og de siste dagene har jeg kjent det på utsiden!!! jeg er helt i skyene! Det er som små dult bare og jeg kjenner kun de kraftigste sparkene men herregud!!!!! ❤️

Back
Topp