første spark!!!

bella_19

Andre møte med forumet
[:)] jippi!!! Det var så deilig å vokne opp i morres. Det første jeg la merke til va at babyen sparka [:)] Det va deilige spark og signaliserte på alle tankene jeg har hatt i det siste. Det va liksom ikke til å ta feil, for magen bulet ut på venstre side. Åhh...gleder meg masse!! Noen som kan fortelle om sine opplevelser fra sine bebiser?! [:)]

Ja, det er en deilig følelse! Jeg ligger meg i sengen og ser på når magen beveger seg hver dag når jeg kommer hjem fra jobb[:)] Har en særdeles aktiv krabat inni der, og han vekker meg en del på natten også[:D]

Ubeskrivelig god følelse i hvert fall!!!!![;)]

Ja må si at jeg også har en aktiv krabat nedi der!! Har kjent liv siden uke 16-17.. og sett at magen bevega seg siden ike 19.. å det er så deili ja!! Men skal også få sagt at det er kjemperart og mystisk.. Tenk det ligger et lite menneske inni magen som skal vokse seg stooor og sterk, og som rører på seg.. hehe skrekkblanda fryd må jeg si.. hihi..  men liker det da!!!!!![:D][:D]

Jeg kjenner spark hver gang jeg setter meg ned litt. Eller hvis jeg sitter å spiser,da er lille jon spesielt aktiv. Det er den beste følelsen du kan få tror jeg.. Kjæresten min ble skremt når han tok på magen min og kjente det sparka..[:)] Han har ikke rørt magen min siden. Men det kommer sikkert når han blir litt mer vandt til det...

kor arti!!!det e ei stund siden æ begynte å kjenne spark,men det e så arti før de har bare blitt kraftigere og mange etter hvert som ukene har gått.ble skikkeli stolt første gangen æ kjente det sånn ordentlig.

ORIGINAL: bella_19

[:)] jippi!!! Det var så deilig å vokne opp i morres. Det første jeg la merke til va at babyen sparka [:)] Det va deilige spark og signaliserte på alle tankene jeg har hatt i det siste. Det va liksom ikke til å ta feil, for magen bulet ut på venstre side. Åhh...gleder meg masse!! Noen som kan fortelle om sine opplevelser fra sine bebiser?! [:)]

Back
Topp