Første spark

Har enda ikke kjent noe :p

Har kjent NOE i noen uker..

Men i går da kjente jeg tydelig spark :) er 18 uker i dag ;)

Var 15 uker og noe :) har kjent en del i det siste, spesielt på kveldene. Kjennes ikke ut som spark enda, men bevegelser/stryking og små dult :)

Til nå har jeg kjent bare romstrering og stryking, syns å huske at sparkene kom først rundt uke 18 sist ;)

Kjente tydelig sprelling på lørdag som var (14+1) og har siden kjent smådult og sprell men ikke skikkelige spark ennå :happy: Er 15 uker i morgen :happy: Men så skal det sies at jeg er 2 gangs gravid, så da vet jeg litt om hva en skal kjenne etter oxo :p

Kjenner ingenting, er 16 uker i dag. Morkake foran og liten mage enda. Gleder meg veldig til å kjenne.

Husker ikke helt hvor langt jeg hadde komt, men har kjent ganske lenge og er nå i uke 19. Det har bare vært kjiling på innsiden til for ca 1 uke siden da det ble sterke spark og en kjenner godt fra utsiden men ikke rart sa jordmor da morkaken er på baksiden og denne jenta er ganske vill av seg :p

Kjente i går kveld (16 uker) noen små men tydelige "dult" kjennte litt for en ukes tid siden ogdå men da var jeg ikke sikker på st det var junior jeg kjennte

Uke 15 :) også kjente vi spark i hånden for første gang for 4 dager siden :) er 18+6.

Back
Topp