Første spark

Gullfisk91

Forelsket i forumet
Septembermødre <3
Oktoberskatter 2014
Idag er jeg nesten 100% på at jeg har kjent de første sparkene, vært jevnt innemellom i hele dag. Med storebror kjente jeg det først i uke 20 og hadde morkaka plassert foran, kanskje den er bak denne gangen siden jeg kjenner det så tidlig:) er 14+4 idag :) noen andre?

Sendt fra mobilappen

Idag er jeg nesten 100% på at jeg har kjent de første sparkene, vært jevnt innemellom i hele dag. Med storebror kjente jeg det først i uke 20 og hadde morkaka plassert foran, kanskje den er bak denne gangen siden jeg kjenner det så tidlig:) er 14+4 idag :) noen andre?

Sendt fra mobilappen
Tror det skal være fullt mulig for deg å kjenne spark nå:)

Jeg innbiller meg at jeg kjenner noen "sommerfugler" i magen innimellom.

Var hos jm i går 13+3 og hun syns d var vel tidlig... Men når vi sku finne hjertelyd slet hun først litt med å finne den, så spurte hun hvor jeg hadde en fornemmelse av at jeg kjente noe i blant og der fant hun den med en gang :)

Sååå innbiller meg kanskje at jeg har rett likevel ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har kjent "sprell" er 14+1, kjenner godt igjen følelsen fra sist gang jeg var gravid. Men kjenner ikke daglig enda. Men for en herlig følelse :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Åh så deilig! Jeg tror HELT klart at det er babyen dere kjenner! Hva er grunnen til at flergangsfødende kjenner liv tidligere? At dere vet hva dere skal kjenne etter?

-Taster fra appen-

Åh så deilig! Jeg tror HELT klart at det er babyen dere kjenner! Hva er grunnen til at flergangsfødende kjenner liv tidligere? At dere vet hva dere skal kjenne etter?

-Taster fra appen-
Tror det er fordi vi vet hva vi skal kjenne ja, husker sist så var jeg aldri 100% sikker før jeg så magen bevege seg, er en utrolig merkelig men deilig følelse :)

Sendt fra mobilappen

-Taster fra appen-
Ja tror det er derfor + at livmora vokser vel oxo fortere andre gang, vet ikke om dt kan ha noe med det å gjøre jeg?

Sent from my iPhone using BV Forum

Så magisk!!:)
Jeg har kjent "noe". Er andregangs.. så jeg er ganske sikker på at jeg har kjent liv! Men er livredd for å ta feil, du ser, vanlig å kjenne luft i tarmene og forveksle dette.
Men dette var ikke luft...
Kjæresten min mener det var litt tidelig. Men det var noe som beveget seg forsiktig på venstre side!:)
Er 13 uker i følge UL :)

Så kjekkt !jeg gleder meg veldig til det:) har kjent liv med alle mine i uke 14 det er jeg i helgen iiik!! Da skal store søsken få vite nyheten og :)

Jeg er ganske sikker på at jeg også har merket liv. Men siden jeg er førstegangs vil vel de fleste påstå at det kanskje er luft. Men det føles ikke likt det jeg det hele tatt... det er som noen i et par sekunder vifter med lillefingeren og gir et bitte lite stryk der nede... Har kjent det når jeg har lagt meg i senga om Kvelden. Hadde Vært stor stas om det var den lille:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ntåååw! Så heldig! Gleder meg så til å begynne å kjenne den lille <3

Jeg også trur jeg har kjent noe, men så blir jeg så veldig usikker selv om jeg er annengangs. Lykken kommer til å være stor den dagen jeg er heeelt sikker! :) Gleder meg! Er så fantastisk følelse :Heartred

Jeg har merket en sjelden gang innemellom er det på en måte ett lite støt som leamus men det kun er en gang. Lurer på om dette kan være lille? Spennende :D

Back
Topp