Termin 30. August her, men tipper jeg havner i september. Har gått over før. Dette blir mitt 3. Barn. Håper det snart kommer noen flere hit!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei Jeg har også fått positiv test med termin 30. august. Hvis jeg går helt til termin denne gangen, så blir det nok septemberbaby (alle i familien min har gått 10-14 dager over termin). Tør ikke helt å flytte inn enda før jeg ser at testene blir sterkere, men krysser fingrene for at jeg kan flytte inn snartTermin 30. August her, men tipper jeg havner i september. Har gått over før. Dette blir mitt 3. Barn. Håper det snart kommer noen flere hit!
Håper å komme snart etter. Venter i spenning de neste ukeneTermin 30. August her, men tipper jeg havner i september. Har gått over før. Dette blir mitt 3. Barn. Håper det snart kommer noen flere hit!
Koselig, jeg har også termin 26.augustGratulerer til gravide i september-forum! Jeg har termin 26 august og har gått over termin to ganger før, så det kan hende jeg blir her litt hvis det samme gjentar seg
Ånei, så tristKrysser finga for å kunne flytte inn igjen i slutten av måneden
Nei det var trist. Håper du kommer fort tilbake igjen sender deg en god klem!Flytter desverre ut igjen!
Hadde symptomer fra 5 DPO, testet negativ 9 DPO, fikk positiv dagen etter 10 DPOHvor tidlig tester dere?
Tror det varierer veldig hva man kan merke av symptomer. Jeg var ekstremt trøtt før jeg testet positivt, men utover det hadde jeg ingenting før etter jeg testet positivt. Nå har jeg veldig ømme pupper og litt mensmurringer innimellom. Utover det merker jeg ingenting, men det kommer vel etter hvertHvilke symptomer? Jeg er bare 6 DPO, men er jo såå spent.