~Heijdii~ Lever livet ! VIP 24 Apr 2008 #1 Joda, i dag smilte han på reaksjon for første gang ![:)] fikk med slutten på bilde.. må bare vise.. smeltet meg heelt ![:)]
Joda, i dag smilte han på reaksjon for første gang ![:)] fikk med slutten på bilde.. må bare vise.. smeltet meg heelt ![:)]
hissigproppen Forumet er livet 24 Apr 2008 #7 Vakkert!!! Det kommer til å glede deg omigjen og omigjen!! Babysmil er det beste i hele verden!
~Heijdii~ Lever livet ! VIP 24 Apr 2008 #8 ORIGINAL: hissigproppen MØMØ Vakkert!!! Det kommer til å glede deg omigjen og omigjen!! Babysmil er det beste i hele verden! Ja, det kan jeg tenke meg !![:)]
ORIGINAL: hissigproppen MØMØ Vakkert!!! Det kommer til å glede deg omigjen og omigjen!! Babysmil er det beste i hele verden! Ja, det kan jeg tenke meg !![:)]
maysen Forumet er livet 24 Apr 2008 #11 Helledussen så gulle nyyyyyyyyyyyydelig Skjønner godt at du smeltet[:)]
3barn Forumet er livet 25 Apr 2008 #13 ORIGINAL: truseprinsesse Nåååååhh.. Sååååå søøøøøt han er!! Nydelig gutt du har..