Første smil

Daim

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Har dere fått de første smilene?
De er jo så herlige når de smiler ♡


Her kom de første ordentlige smilene litt før hun var 4 uker.
 
Det er fantastisk med det første smilet:)
Spesielt med en veldig knirkete baby! Da trenger en liksom smilene til å fylle på tålmodighetslageret:)

Her kom første smilet litt etter han var fire uker.
Nå er det smiling og prat hver eneste dag. I dag smilte han veldig og lo nesten når broren tøyset med han<3
 
Her er det kun smiling når hun sover eller jobber med å prompe/bæsje. Straks fem uker. Ser frem til hun smiler og mener det. :)
 
Her fikk vi første smil når hun var ca 3 uker :) nå pludrer og smiler hun flere ganger til dagen :) hun er 5 uker.
 
Fikk første skikkelige smil rett rundt tre uker.. Fortsatt sjeldent å få men merker det kommer mer og mer.
Elsker å se han lyse opp med et smil :)
 
Ikke noe her, 4 uker.
 
I dag! :) Kom ett lite smil i går kveld, men trodde det bare var luft. Men i dag har lille smilt flere ganger, med hele ansiktet. Er så herlig å se. Lille er 4 uker.
 
Fikk første like før 3 uker. 5 uker i dag, og smiler og pludrer ofte i løpet av dagen :)
 
Han smilte i søvne på sykehuset. Gullig. Så har det vel blitt mer og mer de siste dagene. 4 uker og 1 dag.

Men føler såvidt at vi begynner å få kontakt så det er nok ikke med vilje at han smiler. I dag har han begynt å se på ansiktet mitt mens han dier. Så nå kan vi kanskje snart få et dypere forhold:p
 
Husker forresten at det var så spesielt første gang storesøster lo. Hun klukklo plutselig i søvne en kveld eller natt etter vi hadde ammet<3 gleder meg til det:D
 
Husker forresten at det var så spesielt første gang storesøster lo. Hun klukklo plutselig i søvne en kveld eller natt etter vi hadde ammet<3 gleder meg til det:D

Det gjorde Mika i dag. Han har gjort det før, men bare litt. I dag lo han skikkelig lenge, hele kroppen rista. Så morsomt, haha ;) Husker første gang frøkna vår lo på ordentlig når ho var våken. Deeeet gleder jeg meg til. Vi har masse første-ganger å se frem til ❤️
 
Back
Topp