Første smil

Nusse84

Februar 2014
Februar 2014 - Skjult forum
Hvor mange av dere har opplevd det første beviste smilet fra baby? Hvor gammel var baby? Gleder meg slik til å få sånn kontakt. Forløpig har jeg kun sett trykke/ smilet hans;)

Her både smiler, ler og "snakker" hun.:) det er så herlig!:) hun er 2mnd og en uke. Hun smilte bevisst når hun var 4,5 uke:)

Celia 11.01.14

Her kom smilene ved 4 uker. Hun begynte da også å "prate" litt :) Helt herlig! Hun er kjempeblid på morgenen. Storebroren smilte ikke før han var 3 mnd +

Sent from my iPhone using BV Forum

Har holdt på en liten uke nå, 5 uker i morgen :) smørblid på morgenen ( helt til han kommer på han er sulten :p )!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

3,5 uke ca :) er seks uker nå, smiler, ler og skravler :)

Mai-Eline smiler og prater så det står i. Hun var 3 uker da hun begynte å smile skikkelig. Hun lo her om dagen mens hun lekte med babygymmen sin. Hun slo i den ene leken som spiller musikk, så lo hun høyt. Hun ble litt overrasket, så hun stoppet fort og så helt forfjamset ut. Hehe!

Har holdt på en liten uke nå, 5 uker i morgen :) smørblid på morgenen ( helt til han kommer på han er sulten :p )!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Hehe slik er min også. Sjarmerer oss i senk, til plutselig så kjenner han sulten... Wææææh! :-D han er 3,5 uke

Februar -14 mamma <3

Min er 4 uker i morgen. Har sett antydninger til et smil, men fortsatt ikke helt sikker på om det er mageknip eller et bevisst smil fra hennes side. Gleder meg sånn til å se første smilet!

Så tidlig ute deres har vært da! :)
Her blir mini 5 uker i morgen og venter på å se et smil, like spent hver dag på om det kommer:p kan se antydning til smil, men kun ubeviste som kommer når han sover/er på vei til å sovne:)

Her har det kommet mange smil når hun promper. Hehe men skikkelig smil fikk jeg for to dager siden med en god latter. Hun er 3 uker på fredag:-)

Vi fikk det første skikkelige smilet når hun var 4-5 uker gammel :)

Back
Topp