Første smil :) når?

Pink

Elsker forumet
Sommerfuglene
Desemberlykke 2018
Når smilte babyen deres for første gang? Min er litt over fire uker og jeg venter spent, foreløpig er det bare grimase-smil :cool:
 
Masse grimasesmil her også (selv om mammaen min påstår at det er ekte smil :p) Han er 15 dager, så det kommer nok ikke helt enda. Tror storesøster var tre uker gammel :)
 
*sukk* fikk første smil dagen etter fødselen å mannen og fikk ett nå en av dagene, ellers mye grimasje-smil. *svever på ei rosa sky* :p
 
Jeg lurer på om jeg har fått noen få ikke-grimase-smil nå, det er i hvertfall smil som kommer og som ikke er etterfulgt av promp eller skrik :p Lille er 18 dager gammel, så det kan kanskje være det er litt tidlig og at det er grimaser allikevel :rolleyes:
 
*sukk* fikk første smil dagen etter fødselen å mannen og fikk ett nå en av dagene, ellers mye grimasje-smil. *svever på ei rosa sky* :p
Wow - trodde ikke de kunne begynne å smile bevisst såpass tidlig :D
Blir jeg bare mer utålmodig :p
 
Jeg lurer på om jeg har fått noen få ikke-grimase-smil nå, det er i hvertfall smil som kommer og som ikke er etterfulgt av promp eller skrik :p Lille er 18 dager gammel, så det kan kanskje være det er litt tidlig og at det er grimaser allikevel :rolleyes:
Vært i tvil noen ganger selv, men klarer aldri lokke noe smil ut av han ennå hvertfall :p
 
1 uke gammel. Hun smilte i sta, for da bæsja hun :D ;)
 
Min smiler med jevne mellomrom, usikker på hvor bevisst det er :p Han er akkurat 1mnd i dag :)
 
Hun var rundt to uker, jeg var ikke i tvil når det var et ordentlig smil som kom! Etter det har hun smilt masse, spesielt når jeg prater med henne❤️
 
Jeg lurer på om jeg har fått noen få ikke-grimase-smil nå, det er i hvertfall smil som kommer og som ikke er etterfulgt av promp eller skrik :p Lille er 18 dager gammel, så det kan kanskje være det er litt tidlig og at det er grimaser allikevel :rolleyes:
:D
ImageUploadedByBV Forum1459286941.956976.jpg
 
Jeg får stort sett sånne holder-på-å-sovne-smil. Ikke sett noe enda der hun ser meg inn i øynene og smiler. Men mannen, broren hans og mamma mener de har fått skikkelige smil. Men nå er hun 3,5 uker, så da er det uansett ikke lenge til smilene kommer!
 
Kom da han var akkurat 3 uker, ingen tvil. :) men han var 11 dager på overtid, så det spiller nok litt inn.
 
Filippa pleier å smile idet hun slipper puppen, først et smil, så legger hun armene rundt puppen og hodet oppå, lager trutmunn og slukner. Aner ikke om de typene smil regnes som smil, men de kommer bare når hun har det bra i hvert fall ;) gleder meg til hun smiler TIL oss eller AV oss ;) <3
 
Filippa pleier å smile idet hun slipper puppen, først et smil, så legger hun armene rundt puppen og hodet oppå, lager trutmunn og slukner. Aner ikke om de typene smil regnes som smil, men de kommer bare når hun har det bra i hvert fall ;) gleder meg til hun smiler TIL oss eller AV oss ;) <3
Samme her ♥

Jeg tror faktisk jeg har fått et lite bevisst smil, vi hadde øyekontakt og det varte bare et lite sekund :)
 
Litt over ei veke gammal! No får eg nåken smil kver morning vi ligger i senga og kosa litt før vi står opp ❤️
 
Fikk første bevisste smil i dag. Tre ganger møtte han blikket mitt og smilte bredt. Pappaen fikk også et smil. :Heartred
 
Fikk smil da hun var 3 uker. Men dokumenterte det først når hun var akkurat fem uker. Hun ble født to uker før termin :D
 
Last edited:
Back
Topp